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Sina D -
4 years ago
(Translated by Google) actually I love Guess, but not this branch. 2 stars for the two employees who were at the checkout today. But couldn't compensate for the primitive and disrespectful behavior of the assistant at the changing rooms. Pamped me through the closed door because I had dropped a shirt from the non-existent shelf, said I had thrown goods on the floor and then started a discussion in front of all customers through the locked door. Thanks, great customer service, thumbs up. ???????? Just to learn next time ... wrong: Ey! Don't throw our goods on the floor! ”Correct:“ Sorry, you seem to have fallen a bit. ”Is not difficult. Should be a matter of course in a Guess branch. You don't have to hire everyone ...
(Original)
eigentlich liebe ich Guess, aber nicht diese Filiale. 2 Sterne für die beiden Mitarbeiter, die heute an der Kasse standen. Konnten aber nicht das primitive und respektlose Verhalten der Hilfskraft an den Umkleiden ausgleichen. Pampte mich durch die geschlossene Tür an, weil mir ein Shirt von der nicht vorhandenen Ablage gefallen war, sagte ich hätte Ware auf den Boden geschmissen und fing dann vor allen Kunden eine Diskussion durch die verschlossene Tür an. Danke, Toller Kundenservice, Daumen hoch. ???????? Nur so zum Lernen für‘s nächste Mal... falsch: Ey! Nicht unsere Ware auf den Boden schmeißen!“ richtig:“ Entschuldigung, Ihnen scheint das etwas runter gefallen zu sein.“ ist nicht schwierig. Sollte in einer Guess-Filiale allerdings selbstverständlich sein. Man muss ja nicht jeden einstellen...