1
Re Wa -
6 months ago
(Translated by Google) My husband and I went here to have a Links of London bracelet repaired. The bracelet was broken and we asked the seller if we can buy a new bracelet to put the charms on. The seller was unsure, but wanted to talk to the goldsmith and get in touch with us as soon as possible.
After we hadn't heard anything after a week, my husband called there several times. Unfortunately, he only ever got the answering machine. So he wrote an email, which was actually answered. The shop is closed this week. They would probably reopen next week.
So my husband called again next week. The clerk said the bag with the bracelet was lost and she would call back. Unfortunately she didn't.
So the next day my husband went to the store to pick up the bracelet. The seller recognized him immediately and gave him the bracelet back. He said it would be a very complicated affair, costing about 150 euros, and we're welcome to go somewhere else.
My husband did that. Now we get a new silver bracelet for 59 euros, where you can simply attach the charms.
Very uncomplicated.
We would have wished for the same from the jeweller. Unfortunately, we were not even called back and had to keep asking ourselves.
Very bad customer service!
(Original)
Mein Mann und ich waren hier, um ein Links of London Armband reparieren zu lassen. Das Armband war kaputt und wir fragten den Verkäufer, ob wir ein neues Armband kaufen können, um die Charms dort anzuhängen. Der Verkäufer war sich unsicher, wollte sich aber mit dem Goldschmied absprechen und sich zeitnah bei uns melden.
Nachdem wir nach einer Woche noch nichts gehört haben, rief mein Mann mehrmals dort an. Leider erreichte er immer nur den Anrufbeantworter. Also schrieb er eine Mail, die tatsächlich auch beantwortet wurde. Das Geschäft sei diese Woche geschlossen. Wahrscheinlich würde man nächste Woche wieder öffnen.
Also rief mein Mann nächste Woche wieder an. Die Verkäuferin sagte, die Tüte mit dem Armband wäre verloren gegangen und sie würde sich nochmal melden. Was sie leider nicht tat.
Also ist mein Mann am nächsten Tag in das Geschäft gegangen, um das Armband abzuholen. Der Verkäufer hat ihn sofort wieder erkannt und hat ihm das Armband zurück gegeben. Er sagte, es wäre eine sehr komplizierte Angelegenheit, würde ca 150 Euro kosten., und wir können gerne noch woanders hin gehen.
Das hat mein Mann gemacht. Jetzt bekommen wir für 59 Euro ein neues Silber Armband, wo man die Charms einfach anhängen kann.
Ganz unkompliziert.
Dies hätten wir uns auch von dem Juwelier gewünscht. Leider wurden wir nicht einmal zurück gerufen und mussten immer wieder selbst nachfragen.
Ganz schlechter Kundenservice!