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Sara Kh -
2 years ago
(Translated by Google) Let's start with the positive: Great location and in summer you can sit there great.
The negative aspects: You should allow at least 1 hour to eat sushi there - because it takes just as long to serve a small platter.
A waitress there is super friendly, treats every customer equally and takes the time. The rest didn't understand the gastronomy. Sit down and drink their rosé wines when you enter the shop, don't feel like working and can't apologize for mistakes. The store works with Groupon and Delinski, but the staff are unable to treat every customer equally. They say the customer is king, but they say that everyone who pays normally is king. If you ask them whether you can get something with yy instead of xx, it says normal customers yes, but Groupon / Delinski customers not. If you can't treat every customer equally, then you shouldn't offer such collaborations. Otherwise, as a customer, you end up feeling totally uncomfortable.
The next point is the kitchen: The kitchen is open until 6 p.m., but nobody does it. You come at 5 p.m., get a rejection, you come at 3 p.m., get a rejection. When should I show up to be able to eat there ?! Sometimes there is a downtime, then it is said that there was not enough going on. When there is little going on, the kitchen closes, that's what I call good service.
(Original)
Fangen wir mit dem positiven an: Super Lage und im Sommer kann man da super sitzen.
Die negativen Aspekte: Um Sushi dort zu essen, sollte man sich mindestens 1 Stunde einplanen - denn genauso lange brauchen die, um eine kleine Platte zu servieren.
Eine Kellnerin dort ist super freundlich, behandelt jeden Kunden gleich und nimmt sich die Zeit. Der Rest hat die Gastronomie nicht verstanden. Bleiben sitzen und trinken deren Roséweine, wenn man den Laden betritt, haben keine Lust zu arbeiten und können sich bei Fehlern nicht entschuldigen. Der Laden arbeitet mit Groupon und Delinski zusammen, doch die Mitarbeiter sind nicht in der Lage jeden Kunden gleich zu behandeln. Es heißt Kunde ist König, doch bei denen heißt es, jeder normal Zahlende ist König. Wenn man die fragt, ob man statt xx etwas mit yy bekommen kann, heißt es normale Kunden ja, aber Groupon/Delinski Kunden nicht. Wenn man jeden Kunden nicht gleich behandeln kann, dann sollte man solche Kooperationen nicht anbieten. Sonst sitzt man als Kunde am Ende hat und fühlt sich total unwohl.
Der nächste Punkt ist die Küche: Die Küche hat zwar bis 18 Uhr geöffnet, aber daran hält sich niemand. Man kommt um 17 Uhr, bekommt eine Absage, man kommt um 15 Uhr, bekommt eine Absage. Wann soll ich denn auftauchen, um da essen zu können?! Mal heißt es Betriebsausfall, dann heißt es, es war zu wenig los. Wenn wenig los ist, schließt also die Küche, das nenne ich guten Service.