4 Santiago Hagedorn - 3 years ago
Service was ok, but you have to ask for help.Wide choice of products , but some are expensive.
4 Santiago Hagedorn - 3 years ago
Service was ok, but you have to ask for help.Wide choice of products , but some are expensive.
5 Urs Lohse - a year ago
Top
1 Alessandro Oliveri - 11 months ago
(Translated by Google) My wife and I went for the first time today
In this branch and I have to say that we are quite disappointed, an elderly lady at the checkout did not even greet us when we entered the store, although she looked at us and we said good evening. When we found a dog pillow for our dog and we wanted to pay. She told us that the pillow costs € 69.95, then I said (but the price is on the pillow and it says 59.95) then we got the statement this is the price that the creators recommend us but our price is 69.95 € and she said that with an aggressive tone so that I then answered what was on the pillow, I also pay and that's it and she then said to us you pay 69, 95 € and ran annoyed into the office then came back after 2 minutes with the statement (so we don't have to, but the colleague said she will get the price that is on the pillow, I told her you have to give me the price on the real one it says and then she said we don't have to do anything. When my wife and I paid and I still wished the lady a nice evening, she looked at us aggressively and turned around and ran away. So after this experience I'm staying l ieber at Fr ...... na. As a managing director, I would
Thoughts when I send to the front sounds stupid but I don't say that as a customer but as a sales trainer and the behavior of the lady is anything but customer friendliness. I hope for the company that you react differently in the future. Well, good luck for the future anyway.
(Original)
Meine Frau und ich waren heute zum ersten Mal
In dieser Filiale und ich muss sagen das wir ziemlich enttäuscht sind, eine ältere Dame an der kasse hat uns beim Laden betreten nicht mal begrüßt ob wohl Sie uns angeschaut hat und wir Guten Abend gesagt haben. Als wir für unseren Hund einen Hunde Kissen gefunden haben und wir zahlen wollten Sagte Sie uns dass das Kissen 69,95€ kostet, darauf hin sagte ich ( aber am Kissen ist der Preis dran und da steht 59,95 ) dann bekamen wir die Aussage das ist der Preis den die Ersteller uns empfehlen unser Preis ist aber 69,95€ Und dass sagte Sie mit einem aggressiven Ton so dass ich dann antwortete was am Kissen dran steht zahle ich auch und fertig und sie sagte dann zu uns Sie zahlen 69,95€ und lief genervt ins Büro kamm dann nach 2 min wieder mit der Aussage ( also müssen müssen wir nicht aber die Kollegin sagte sie bekommen den Preis was am Kissen dran steht darauf hin sagte ich ihr Sie müssen mir den Preis geben der auf der wahre drauf steht und Sie sagte dann wir müssen garnichts tun. Als ich und meine Frau bezahlt hatten und ich der Dame trotzdem noch einen schönen Abend gewünscht hatte schaute Sie und nur aggressiv an und drehte sich um und lief weg. Also nach dieser Erfahrung bleibe ich doch lieber bei Fr……na. Als Geschäftsführer würde ich mir mal
Gedanken machen wenn ich an die Front schicke klinkt zwar doof aber das sage ich nicht als Kunde sonder als Verkaufstrainer und das Verhalten von der Dame ist alles andere als Kunden Freundlichkeit. Ich hoffe für das Unternehmen das Sie in Zukunft anders reagiert. Naja trotzdem viel Erfolg für die zukunft.
5 Frau Cölkusu - 2 months ago
(Translated by Google) Very nice employees. Very competent. They take the time you need with you are super friendly and always have a smile. We like to come here because we feel comfortable and our animals.
(Original)
Sehr nette Mitarbeiter. Sehr Kompetent. Sie nehmen sich die Zeit mit einem die man benötigt sind super freundlivh und haben immer ein Lächeln auf den lippen. Wir kommen sehr gerne hier her, da wir uns wohlfühlen sowie unsere tiere.
5 Jessica - 4 months ago
(Translated by Google) You will always find a competent contact person here. Price / offer: Very good. It is worth going shopping here, especially if you need competent advice.
(Original)
Man findet hier immer einen kompetenten Ansprechpartner. Preis/Leistung sehr gut. Es lohnt sich hier einkaufen zu gehen, vor allem wenn man eine kompetente Beratung benötigt.
4 FFM'ler - a week ago
(Translated by Google) A bit more expensive than the competition but extensive range, nice presentation.
(Original)
Preislich etwas teuerer als die Konkurrenz aber umfangreiches Sortiment, schöne Präsentation.
4 Dagmar Neumann - 5 months ago
(Translated by Google) Nice staff, structure of the checkout very inconvenient, why do you close at 7 p.m.?
The selection of dry dog u200bu200bfood is not particularly large... otherwise recommended.
(Original)
Nettes Personal, Aufbau der Kasse sehr ungünstig, wieso schließt man schon um 19 Uhr?
Auswahl im Trockenfutter für Hunde nicht besonders groß....ansonsten zu empfehlen.
Carglass
Borsigallee 27, 60388 Frankfurt am Main, Germany
Burger King Frankfurt Main
Borsigallee 31, 60388 Frankfurt am Main, Germany
Zweirad-Center Stadler Frankfurt GmbH
Borsigallee 23, 60388 Frankfurt am Main, Germany
McDonald's
Borsigallee 33, 60388 Frankfurt am Main, Germany
Body-Life
Friesstraße 3, 60388 Frankfurt am Main, Germany
P+R-Haus Borsigallee
Borsigallee 24a, 60388 Frankfurt am Main, Germany
Klinik Hohe Mark - Psychiatrische Institutsambulanz (PIA)
Borsigallee 19, 60388 Frankfurt am Main, Germany
LaserZone LaserTag Frankfurt
Borsigallee 18, 60388 Frankfurt am Main, Germany
SPORTSCLUB
Victor-Slotosch-Straße 27, 60388 Frankfurt am Main, Germany
TAKKO FASHION Frankfurt a. Main
Borsigallee, Am Hessen-Center 26, 60388 Frankfurt am Main, Germany