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Frank Labrenz -
7 months ago
(Translated by Google) MVZ Orthopädie - free consultation hours, 8:00 a.m., only one patient in front of me, I was asked by the registration to sit in the waiting room. After 20 minutes I was called. In an extremely rude tone, the young lady informed me that I could walk again. The doctor didn't have time. Conclusion: uncoordinated time management, blatantly deficient tone of the practice staff. With all understanding for possible stressful situations, the sound makes the music. Obviously, according to reviews, there, unfortunately, standard.
(Original)
MVZ Orthopädie - freie Sprechstunde, 8:00 Uhr morgens, nur eine Patientin vor mir, ich wurde von der Anmeldung gebeten, mich ins Wartezimmer zu setzen. Nach 20 Minuten wurde ich aufgerufen. Im äußerst rüden Ton teilte mir die junge Dame mit, dass ich wieder gehen könne. Die Ärztin hätte keine Zeit. Fazit: Unkoordiniertes Zeitmanagement, eklatant defizitärer Umgangston des Praxispersonals. Bei allem Verständnis für eventuelle Stresssituationen, der Ton macht die Musik. Offensichtlich, laut Rezensionen, dort leider Standard.