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Ka Ro -
2 months ago
(Translated by Google) It could have rained stars, but unfortunately you ruined "it" with your snotty, arrogant manner: Since there were unsolvable problems with the room we booked in the immediate vicinity of the Monument to the Battle of the Nations, you did the only right thing and booked us in your hotel in the exhibition area um... so far so good. When we told you that this was a big challenge for us, you went on the defensive... all of a sudden it was all about not causing the problems, sticking to established guidelines... It's just a The difference is whether it is a 20-minute walk between the event and your accommodation or 1.5 hours by public transport. They didn't want to understand. Instead, you became verbally abusive, and instead of genuinely apologizing and showing understanding, you rattled off a half-hearted apology and closed yourself off to a reasonable solution or polite redress. A bottle of Prosecco, a cup of coffee, a public transport ticket, a voucher for an additional night, a sincere smile...
all of that would have been helpful but NO you give us a cheerless twin room! As a reminder: were your guests... you unfortunately forgot that, because you were a bad hostess. Incidentally, a good memory is passed on to about 2 people... a bad ten! And now you're welcome to formulate your apologetic excuses in response again...I'm looking forward to it.
(Original)
Es hätte Sterne regnen können aber leider haben Sie "es" mit Ihrer pampigen, arroganten Art ruiniert: Da es mit dem von uns gebuchten Zimmer in direkter Nähe zum Völkerschlachtdenkmal unlösbare Probleme gab, taten Sie das einzig Richtige und buchten uns in Ihrem Hotel im Messebereich um... soweit so gut. Als wir Ihnen erklärten, dass uns das vor große Herausforderungen stellt gingen Sie in die Defensive... plötzlich ging es nur noch darum, dass Sie die Probleme nicht verursacht haben, dass Sie sich an die gängigen Richtlinien halten... Es ist einfach ein Unterschied, ob 20 Minuten Fußweg zw. Veranstaltung und Unterkunft liegen oder 1,5h ÖPNV. Sie wollten das nicht verstehen. Stattdessen wurden Sie verbal übergriffig und anstatt sich ehrlich zu entschuldigen und Verständnis zu zeigen rattern Sie eine halbherzige Entschuldigung herunter und verschließen sich vor einer vernünftigen Lösung oder freundlichen Gutmachung. Eine Fläschchen Prosecco , eine Tasse Kaffee, eine Fahrkarte für den ÖPNV, ein Gutschein für eine weitere Übernachtung, ein ehrliches Lächeln...
all das wäre hilfreich gewesen, aber NEIN, Sie geben uns ein freudloses Zimmer mit zwei Einzelbetten! Zur Erinnerung: waren Ihre Gäste... das haben Sie leider vergessen, denn Sie waren eine schlechte Gastgeberin. Eine gute Erinnerungen erzählt man übrigens ca. 2 Leuten weiter... eine Schlechte zehn! Und jetzt dürfen Sie gerne wieder Ihre entschuldigenden Ausreden als Antwort formulieren...ich freu mich schon.