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A. Karas -
4 months ago
(Translated by Google) Appointments are not taken seriously.
Had an appointment on June 1st, 2022 for a small follow-up operation in urology.
Admission to the station took place at 10:30 am. They said I'm third in the plan. At around 4:00 p.m., the nurse on the ward said, "Appointment cancelled, but you'll be the first to come tomorrow (at 7:00 a.m.).
Same thing the next day. From the first place I landed on the 3rd. At 16:00 again the same "Appointment cancelled"
After my complaint, the ward doctor said "it's not our fault, if I don't like it that way I should look for a smaller house". She treats the really big cases first.
What use is a modern clinic and good doctors if the organization is desolate?
One thing works 100%: the paper and form war.
(Original)
Termine werden nicht annähernd ernst genommen.
Hatte Termin am 01.06.2022 für einen kleinen Folgeeingriff in der Urologie.
Aufnahme in der Station erfolgte um 10:30. Es hiess, ich bin an dritter Stelle im Plan. gegen 16:00 sagte mir dann die Stationsschwester "Termin abgesagt, aber Sie sind für morgen gleich als Erster (um7:00) dran.
Nächsten Tag genauso das gleiche. Von der erste Stelle von ich auf der 3te wiedergelandet. Um 16:00 wieder das selbe "Termin abgesagt"
Nach meiner Beschwerde, kam die Aussage der Stationsärztin "wir sind nicht schuld, wenn es mir so nicht gefällt soll ich eine kleineres Haus suchen". Sie behandelt zuerst die ganz große Fälle.
Was nutzt moderne Klinik, gute Ärzte wenn die Organisation desolat ist?
Eins funktioniert 100%: der Papier und Formularkrieg.