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Sönke “gasoe” Gade -
3 months ago
(Translated by Google) No goodwill or accommodation in the event of a delay through no fault of your own. Despite a 1.5 hour buffer, we were not able to make our booked canal trip due to overcrowding and the delay of 2 trains. Although we informed at least 1 hour in advance, a cancellation was no longer possible. THE answer came very quickly. However, the request for a rebooking on the following tour was not answered. This is very annoying when booking for 6 people and is inflexible. Other providers even have this situation as a reason for reimbursement in their conditions. That will certainly be a reason for us to book there next time. An attempt to clarify the matter by telephone was unsuccessful. It is positive to mention that the man on the service phone tried to clarify the case for us, but unfortunately did not reach anyone responsible. But since I still haven't received a response to my email, I assume that there was simply no interest in finding a solution for us. I also find it something special that in this branch only an emergency telephone service can be reached on Saturday afternoons. Unfortunately, I only have the rating, because otherwise no reactions or concessions are to be expected.
(Original)
Null Kulanz oder Entgegenkommen bei unverschuldet Verspätung. Wir haben trotz 1,5h Puffer unsere gebuchte Fleetfahrt nicht erreichen können aufgrund Überfüllung und Verspätung von 2 Zügen. Obwohl wir wenigstens 1h vorher informiert haben, war eine Stornierung nicht mehr möglich. DIE Antwort kam sehr schnell. Die Nachfrage einer Umbuchung auf die folgende Tour wurde aber hingegen nicht beantwortet. Das ist sehr ärgerlich bei einer Buchung für 6 Personen und ist unflexibel. Andere Anbieter haben diese Situation sogar als Erstattungsgrund in ihren Konditionen. Das wird uns sicher nächstes Mal eine Grund sein, dort zu buchen. Ein Versuch einer telefonischen Klärung blieb erfolglos. Positiv ist zu erwähnen, daß der Mann am Servicetelefon versucht hat den Fall für uns zu klären, aber leider niemanden Verantwortlichen erreicht hat. Da ich aber auch bis heute keine Reaktion auf meine Mail bekommen habe, gehe ich davon aus, daß hier schlicht kein Interesse bestand, eine Lösung für uns zu finden. Etwas speziell finde ich auch, daß in dieser Branche am Samstag Nachmittag nur ein telefonischer Notdienst erreichbar ist. Bleibt mir leider nur die Bewertung, da ansonsten keine Reaktionen oder Entgegenkommen zu erwarten ist.