2 Claudia Romanowski - 4 days ago
(Translated by Google) We've been ordering online from this store for a long time. Sometimes it works better, sometimes not so well. Usually less. Sometimes the goods that have already been paid for are sold to others. Answer: It can happen. So I say it can, but shouldn't. In most cases not prepared, so gambling whether I will receive my pre-ordered goods or not. I've already been told: no, I'm out. Yes, that's me then. Today, however, I found the answer to my husband's question: Where and when can you get the Baltic toast? really wrong. Answer: We are not at the sea here. So I ask myself, why do I get a crust from the coast here at the station, we're probably not on the coast here either. Incidentally, there was no Baltic toast in Heiligenhafen by the sea.
(Original)
Wir bestellen seit Langem in dieser Filiale online. Das klappt mal mehr, mal weniger gut. Meistens eher weniger. Manchmal ist die schon bezahlte Ware an Andere verkauft. Antwort: Kann ja mal vorkommen. Da sag ich mal kann, darf aber nicht. In den meisten Fällen nicht vorbereitet, also Glücksspiel, ob ich meine vorbestellte Ware nun erhalte oder nicht. Da habe ich auch schon gesagt bekommen: Nee, da bin ich raus. Ja, das bin ich dann auch gleich. Heute allerdings, fand ich die Antwort auf die Frage meines Mannes: Wo und wann bekommt man denn den Ostseetoast ? schon wirklich daneben. Antwort: Wir sind hier ja nicht an der See. Da frage ich mich schon, warum bekomme ich denn hier am Bahnhof eine Küstenkruste, wir sind hier ja wohl auch nicht an der Küste. So nebenbei gab es den Ostseetoast auch nicht in an der See in Heiligenhafen.