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Dr. Wolfgang Mangstl -
a year ago
(Translated by Google) Tudor Black Bay GMT searched on Google -u003e available in the Wempe online shop, it said -u003e selected -u003e not in stock in the Wempe online shop itself -u003e asked for availability -u003e received an email the following day that the watch was not is in stock (surprise!). Wording: "You are welcome to register for your desired model.
Please understand that the registration must only take place personally and on site at the branch in your catchment area." -u003e That means that the customer (?) should drive to Munich and back during Corona times, that's 500 km, to register personally to be placed on a waiting list because WEMPE cannot deliver. How arrogant is that? I invited WEMPE to send one of their account managers to my personal registration and unfortunately, as expected, received no response. Whom is it surprising??
(Original)
Tudor Black Bay GMT gesucht auf Google -u003e im Wempe-Online-Shop vorrätig, hieß es -u003e angewählt -u003e im Wempe-Online-Shop selbst dann doch nicht vorrätig -u003e Verfügbarkeit angefragt -u003e tags darauf Email erhalten, dass die Uhr nicht vorrätig ist (Überraschung!). Wortlaut: "Gerne können Sie sich für Ihr Wunschmodell registrieren lassen.
Bitte haben Sie Verständnis dafür, dass die Registrierung ausschließlich persönlich und vor Ort in der Niederlassung in Ihrem Einzugsgebiet erfolgen muss." -u003e das heißt also, der Kunde (?) soll zu Corona Zeiten nach München und zurück fahren, das sind 500 km, um sich persönlich für die Eintragung auf einer Warteliste zu registrieren, weil WEMPE nicht liefern kann. Wie arrogant ist das denn? Ich habe WEMPE eingeladen, einen ihrer Kundenbetreuer zu meiner persönlichen Registrierung bei mir vorbei zu schicken, und leider erwartungsgemäß keine Reaktion erhalten. Wen wundert's??