5 Lucie Richardson - 2 years ago
I have ordered many times and I am very satisfied. Super quick delivery, great products (we take recycled brown take-away packaging) and enviromentally packed (pretty much no plastic). Definite recommendation!
5 Lucie Richardson - 2 years ago
I have ordered many times and I am very satisfied. Super quick delivery, great products (we take recycled brown take-away packaging) and enviromentally packed (pretty much no plastic). Definite recommendation!
1 gabriele mercatali - 4 years ago
my experience with this company is really bad. We place an express order to attend a very important Messe. i called a lot of times to have the order delivered in time, but it just didn't happen. the Order didn't arrive in time, so we asked for a refund. they gave us back the money.... but the one for the express lieferung.... i don't know what logic is that. The product are good but the costumer service is indeed very bad.
5 Delano Stijns - 4 years ago
Nice people and good products for good prices. Excellent service and knowledgeable people
5 MM Karadag - 3 months ago
(Translated by Google) I placed a large order in January and was more than satisfied with the initial contact and the course of the consultation.
When I asked in July whether the remaining packaging that I no longer needed would be taken back, the consultants Mr. Fischer and Mr. Stirnberg were more than accommodating and helpful. Thank you that everything went so well and I can recommend GreenBox GmbH 100%!!
It's nice that there are still companies that do this.
Thanks so much!!
Keep it up.
(Original)
Ich habe im Januar eine große Bestellung aufgegeben und war mit dem Erstkontakt, dem Verlauf der Beratung mehr als zufrieden.
Als ich nun im Juli angefragt habe, ob man die Restlichen Verpackungen, die ich nicht mehr benötige zurücknehmen würden, waren die Berater Herr Fischer und Herr Stirnberg mehr als kulant und hilfsbereit. Ich danke euch, dass das alles so gut geklappt hat und kann GreenBox GmbH zu 100% weiter empfehlen!!
Schön das es noch Unternehmen gibt, die so agieren.
Vielen lieben DANK!!
Macht weiter so.
1 Savio Pispico - 10 months ago
(Translated by Google) The quality has deteriorated significantly. I used to order mugs regularly. For a café that pays attention to quality, it is better to order the cups elsewhere. They are very soft and hard to hold when filled.
After a 1 year break I ordered there again to see if something has changed. Unfortunately not.
In addition, there were defective goods. I called, but the complaint process was too complicated for me. I took the loss on my head.
(Original)
Die Qualität hat stark nachgelassen. Habe früher regelmäßig Becher bestellt. Für ein Café, was auf Qualität achtet, besser die Becher woanders bestellen. Sie sind sehr weich und gefüllt kaum festzuhalten.
Habe nach 1 Jahr Pause wieder dort bestellt um mal zu schauen ob sich was geändert hat. Leider nicht.
Dazu kam defekte Ware an. Hatte angerufen, aber der Reklamationsweg war mir zu kompliziert. Habe den Verlust auf meine Kappe genommen.
2 shannon viet - a month ago
(Translated by Google) She gets 5 stars for the nice stuff, 3 stars for the price and -4 stars for the terrible customer service. If you call, there will be no answer in any case and you will receive a German tape. No problem but then the horn thrown on it. You will receive a response on the chat after 1.5 hours. Languages u200bu200bdo not mix well, automated Dutch questions are asked. Then the chat employee turns out not to speak Dutch and you switch to English. I am now working from 0900 to 1130 to get an answer to my question. This is not the first time.
(Original)
Ze krijg 5 sterren voor de mooie spullen, 3 sterren voor de prijs en -4 sterren de verschrikkelijke klantenservice. Als je belt wordt er sowieso niet opgenomen en krijg je een Duits bandje. Geen probleem maar vervolgens de hoorn er op gegooid. Op de chat krijg je na 1,5 uur reactie. Talen lopen slecht in elkaar over, er worden geautomatiseerde Nederlands vragen gesteld. Dan blijkt de chat medewerker geen Nederlands te spreken en ga je over in het Engels. Ik ben nu van 0900 tot 1130 bezig om antwoord te krijgen op mijn vraag. Dit is niet de eerste keer.
5 Dominic Vellguth - 11 months ago
(Translated by Google) For years my reliable supplier for organic, sustainable disposable tableware for our company! Delivery and organization always reliable and professional.
Many thanks also to the sales department, who always offers great, friendly contact if you have any questions or suggestions.
I still like you guys after all these years, it feels like we just belong together!
See you on Friday when we order again!
(Original)
Seit Jahren mein zuverlässiger Lieferant für organisches, nachhaltiges Einweggeschirr für unsere Firma! Lieferung und Organisation stets zuverlässig und professionell.
Vielen Dank auch an den Vertrieb, der bei Fragen oder auch Anregungen stets tollen, freundlichen Kontakt anbietet.
Ich mag euch nach all den Jahren immer noch, es fühlt sich an, als gehörten wir einfach zusammen!
Bis Freitag, wenn wir wieder bestellen!
Bestial
Schwachhauser Heerstraße 280, 28359 Bremen, Germany
Focke Museum
Schwachhauser Heerstraße 240, 28213 Bremen, Germany
Lestra Kaufhaus
Horner Heerstraße 29-31, 28359 Bremen, Germany
Garde - Der Gute Bäcker
Horner Heerstraße 29, 28359 Bremen, Germany
Mandarin
Schwachhauser Heerstraße 208, 28213 Bremen, Germany
Lotos - Chinesisches, Malaysisches Restaurant
Horner Heerstraße 39, 28359 Bremen, Germany
Ristorante Da Massimo
Schwachhauser Heerstraße 202, 28213 Bremen, Germany
Essential by Dorint Bremen – Vahr
August-Bebel-Allee 4, 28329 Bremen, Germany
Hotel Heldt
Friedhofstraße 41, 28213 Bremen, Germany
Porcospino
Schwachhauser Heerstraße 281, 28211 Bremen, Germany