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Erkan Kayar -
3 weeks ago
(Translated by Google) I was at the acute consultation today, there were 20 people in front of me, that's not a problem, in the end it's called "acute consultation." But the doctor who is also the boss is dr. Mauz should learn a bit how to deal with people. Especially with people who are in pain and wait for hours. The way he talked to me doesn't work at all. Of course the house is full, they are understaffed but what can I do about it. After waiting three hours and then being treated in such a cheeky way by him is bottom drawer. One should have sympathized with the people who are in pain and not treat people with disrespect. It is the only practice in the area that offers acute consultations otherwise nobody would come here voluntarily. You can already see that in the reviews. But the medical assistants were all super nice and understood everything. The two stars are also for the medical assistants.
(Original)
Ich war heute bei der akuten Sprechstunde es waren 20 Personen vor mir, das ist kein Problem im Endeffekt heißt es ja ,,akute Sprechstunde,,. Aber der Arzt der ja auch der Chef ist dr. Mauz sollte mal ein bisschen lernen wie man mit Menschen umgeht. Erst recht mit Menschen die Schmerzen haben und Stunden lang warten. Die Art und Weise wie er mit mir geredet hat geht gar nicht. Klar ist das Haus voll die sind unterbesetzt aber was kann ich dafür. Nach drei Stunden warten und dann auf so eine freche Art und Weise von ihm behandelt zu werden ist Unterste Schublade. Man sollte mitgefühlt haben mit den Menschen die Schmerzen haben und nicht respektlos mit den Menschen umgehen. Es ist die einzige Praxis in der Nähe die akute Sprechstunde anbietet sonst würde keiner freiwillig hierher kommen. Das sieht man auch schon an den Bewertungen. Aber die Arzthelferinnen waren alle super nett haben für alles Verständnis. Die zwei Sterne sind auch für die Arzthelferinnen.