TicketForum GmbH

Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany
Event ticket seller
Photos
User Reviews

1 diana rapp - 2 months ago

(Translated by Google) how can you still give opening hours due to the pandemic a mere cheek!! Open for three hours at noon three days a week impossible!!!

(Original)
wie kann man immernoch Pandemie bedingt Öffnungszeiten abgeben eine bloße Frechheit!! An drei tagen in der woche Mittags drei stunden geöffnet unmöglich!!!

1 Joachim Schneider - 7 months ago

(Translated by Google) Very bad service - been trying to reach someone for days. No AB, no information about changed opening hours, no answer to mail from the post gallery or the ticket forum for days - does that still exist???
Update: Only open on Wednesdays from 11 a.m. to 2 p.m. Correspondingly long queues! I was sent away twice because of a canceled event, because a cancellation and thus a refund is currently not possible.....
I will definitely not be buying tickets here again....

(Original)
Sehr schlechter Service - versuche seit Tagen jemanden zu erreichen. Kein AB, keine Infos zu geänderten Öffnungszeiten, tagelang keine Antwort auf Mail von der Postgalerie bzw. dem Ticket-Forum - existiert das überhaupt noch???
Update: Nur noch Mittwochs von 11-14 Uhr geöffnet. Entsprechend lange Warteschlangen! Mich hat man wegen einer ausgefallenen Veranstaltung zweimal wieder weggeschickt, weil eine Stornierung und damit Rückerstattung derzeit nicht möglich sei.....
Hier kaufe ich definitiv keine Tickets mehr.......

1 Melanie Hitzler - 7 months ago

(Translated by Google) Warning before buying a ticket in this ticket forum!
I have hardly written any reviews so far, but I see it as my responsibility to warn others. I just phoned the ticket forum to return the ticket for a postponed date because I cannot attend this date. I have never been treated so rudely on the phone! The ticket can only be returned on Wednesdays between 11 a.m. and 2 p.m. (only opening time). When I was told that I was working during this time and that it wasn't possible and that there had to be other options, the employee became impertinent, asked "how many times a month I work without pay" and told me something about his private problems. I informed him that this return has nothing to do with him personally and that it cannot be that I can only return my ticket during this time, whereupon he simply hung up! So I can only warn everyone against buying tickets here!

(Original)
Warnung vor einem Ticketkauf in diesem Ticketforum!
Ich habe bisher kaum Bewertungen geschrieben, sehe mich hier aber in der Verantwortung, andere zu warnen. Ich habe eben mit dem Ticketforum telefoniert um das Ticket eines verschobenen Termins zurückzugeben, da ich an diesem Termin nicht teilnehmen kann. Noch nie wurde ich so unfreundlich am Telefon behandelt! Das Ticket kann nur mittwochs zwischen 11 und 14 Uhr (einzige Öffnungszeit) zurückgegeben werden. Auf den Hinweis, dass ich in dieser Zeit arbeite und das nicht möglich ist und es doch auch andere Möglichkeiten geben muss, wurde der Mitarbeiter unverschämt, fragte danach „wie oft ich im Monat ohne Bezahlung arbeite“ und erzählte mir was von seinen privaten Problemen. Ich teilte ihm mit, dass diese Rückgabe nicht mit ihm persönlich etwas zu tun hat und es doch nicht sein kann, dass ich mein Ticket nur in dieser Zeit zurückgeben kann, woraufhin er einfach auflegte! Ich kann also nur alle davor warnen, sich hier Tickets zu kaufen!

1 Peter Garbel - a month ago

(Translated by Google) Opening hours are not correct, stood in front of a closed shop although the stand was open on the internet.

(Original)
Öffnungszeiten stimmen nicht, standen vor einem geschlossenen Laden obwohl im Internet geöffnet Stande.

1 Elron McBong - 2 years ago

(Translated by Google) Unfriendly, actually already outrageous seller. Better online then.

(Original)
Unfreundlicher, eigentlich schon unverschämter Verkäufer. Dann doch lieber online.

1 Sandra Anegg - 3 years ago

(Translated by Google) Very unfriendly guy totally unmotivated prefers to make private phone calls
no customer-friendly behavior absolutely not recommended.

(Original)
Sehr unfreundlicher Typ total unmotiviert macht lieber private telefonate
kein kundenfreundliches Verhalten absolut nicht empfehlenswert.

5 Sebastian Haack - 2 years ago

(Translated by Google) Best ticket agency ever.
Hopefully the TicketForum will be preserved and defy the Covid19 story.

(Original)
Beste Vorverkaufsstelle überhaupt.
Hoffentlich bleibt das TicketForum erhalten und trotzt der Covid19 Geschichte.

Map Location
Nearby Places

Çiğköftem
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

Postgalerie Karlsruhe
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

Frittenwerk Karlsruhe
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

ALEX
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

DECATHLON Karlsruhe-Postgalerie
Postgalerie, Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

immergrün
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

Restaurant Kani
Kaiserstraße 16, 76131 Karlsruhe, Germany

Primark
Post Galerie, Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

Burger King
Kaiserstraße 217, 76133 Karlsruhe, Germany

VeniceBeach Karlsruhe Postgalerie
Kaiserstraße 217, 76131 Karlsruhe, Germany