1 Nicole Hilbig - a year ago
(Translated by Google) Really very disappointing. The deadline was not kept up to date. We had to sit and wait for a quarter of an hour. Then after we finally got our turn, the gentleman also telephoned forever and made us wait again to tell us that he was about to close and that he had another appointment today. Then we made him aware that he had already taken our time by turning up later and that he had been on the phone for so long. He didn't seem friendly and courteous in general, he was rather disinterested. Then he answered the phone a second time and made us wait a few more minutes. This is how you can scare away customers. Just disappointing and annoying.
(Original)
Wirklich sehr enttäuschend. Der Termin wurde nicht zeitgemäß eingehalten. Wir mussten erstmal eine viertel Stunde noch sitzen und warten. Dann nachdem wir gerade endlich drankamen hat der Herr auch noch ewig telefoniert und uns erneut warten lassen um uns dann auch noch mitzuteilen das er ja gleich zumacht und noch einen anderen Termin heute hat. Dann haben wir ihn darauf aufmerksam gemacht das er uns ja schon Zeit genommen hat indem wir später drankamen und er so lange telefoniert hat. Er wirkte allgemein nicht freundlich und zuvorkommend er war eher etwas desinteressiert. Dann ging er zum zweiten Mal ans Telefon und ließ uns weitere Minuten warten. So kann man Kunden auch vergraulen. Einfach nur enttäuschend und ärgerlich.