1 Jan Taschenberger - 2 years ago
(Translated by Google) Unfortunately we had to have a very negative experience with Hans G. Bock. We had asked by phone if they could offer us an alternative offer. After clear "affirmation" we have arranged for last Saturday. We went through all aspects of the offer on Saturday with the promise to send us an alternative offer quickly. Instead of an offer came but only a succinct 2-Zeiler, that you do not want to give an alternative offer. On telephone inquiry there was unfortunately only the reference to "decision by management". In the case of Hans G.Bock, the employees obviously can only work after consulting the management and the latter does not seem to care about customer satisfaction completely. Therefore, we can only advise against a visit to this business, as commitments made here are not valid.
(Original)
Leider mussten wir eine sehr negative Erfahrung mit Hans G. Bock machen. Wir hatten telefonisch angefragt, ob man uns ein Alternativangebot machen könnte. Nach klarer „Bejahung“ haben wir uns für letzten Samstag verabredet. Wir sind dann alle Aspekte des Angebotes am Samstag durchgegangen mit der Zusage, uns schnell ein Alternativangebot zuzusenden. Anstelle eines Angebotes kam aber nur ein lapidarer 2-Zeiler, dass man nun doch kein Alternativangebot geben möchte. Auf telefonische Rückfrage gab es leider nur den Verweis auf „Entscheidung durch Geschäftsleitung“. Bei Hans G.Bock können offensichtlich die Angestellten nur nach Rücksprache mit der Geschäftsleitung tätig werden und letztere scheint Kundenzufriedenheit komplett egal zu sein. Wir können daher von einem Besuch dieses Geschäftes nur abraten, da getroffene Zusagen hier keinen Bestand haben.