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Sabbel Ba -
a month ago
(Translated by Google) The selection does not meet our taste. The shelves are stocked with the same item instead of showcasing the masses of the brand's range.
Today we were looking for advice for a tiptoi pen because the new charging station will only be on the market from 1.9. confused us.
We would have liked to buy it directly with the matching pen, but the saleswoman wanted to sell us one from the old generation. Which is not compatible at all. We then researched it ourselves from the Internet.
Conclusion: Staff put products on the shelves before they are released, causing confusion and then giving incorrect advice.
If we had bought it in the station wagon, we would have had to drive another 60 km to return it. If you want to oppose the online trade, you should have competent trained personnel.
Please do so, and as soon as possible.
Take this feedback positively. You can now work on yourself.
(Original)
Die Auswahl trifft nicht unserem Geschmack. Die Regale sind mit dem selben Artikel voll geknallt anstatt die Masse aus den Sortiment der Marke zu präsentieren.
Heute haben wir uns Beratung gesucht für einen tiptoi Stift da die neue Ladestation die erst ab 1.9 auf dem Markt ist. Uns verwirrt hat.
Wir hätten die gerne direkt gekauft mit dem passenden Stift aber die Verkäuferin wollte uns einen aus der alten Generation verkaufen. Der überhaupt nicht kompatibel ist. Das haben wir dann selbst aus dem Internet erforscht.
Fazit: Personal räumt Produkte vor der Veröffentlichung ins Regal sorgt damit Verwirrung und gibt dann Fehlberatung.
Hätten wir es in der Kombi gekauft, hätten wir nochmal 60km fahren müssen für die Rückgabe. Wenn man sich gegen den onlinehandel stellen will, sollte man fähiges geschultes Personal haben.
Bitte macht das, und zwar schnellstmöglich.
Seht diese Resonanz positiv. Ihr könnt nun an euch arbeiten.