1
Chris -
3 years ago
(Translated by Google) We were with a group of 8 people in the VR Center and had reserved all four fields. When we arrived, we were told that only three fields work. Too bad that we were not informed by phone in advance.
The three fields have unfortunately crashed regularly, so often waiting times have arisen.
Unfortunately we were only able to play one game in our two hours, as this had worked and was for more than two players.
The support in the center was rather moderate. The selection of games is very low.
The glasses were very worn and partially damaged.
Unfortunately, I absolutely can not recommend the VR Center, if it were my first visit to a VR room, I would be immensely disappointed with the technology.
(Original)
Wir waren mit einer Gruppe von 8 Leuten im VR Center und hatten alle vier Felder reserviert. Als wir angekommen sind, wurde uns mitgeteilt, dass nur drei Felder funktionieren. Schade, dass wir telefonisch nicht im Vorfeld darüber informiert wurden.
Die drei Felder sind leider regelmäßig abgestürzt, sodass oft Wartezeiten entstanden sind.
Wir konnten in unseren zwei Stunden leider nur ein Spiel spielen, da dies funktioniert hatte und für mehr als zwei Spieler war.
Der Support im Center war eher mäßig. Die Auswahl an Spielen ist sehr gering.
Die Brillen waren sehr abgenutzt und teilweiße stark beschädigt.
Leider kann ich den VR Center absolut nicht empfehlen, wäre es mein erster Besuch von einem VR Raum, wäre ich maßlos enttäuscht von der Technik.