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Anna-Lena B. -
6 months ago
(Translated by Google) First the good: The trainers for pole fitness. That
but that was it
Customer service, consideration and communication
are clearly not given here! The phone was
sometime just shut off, so that one
Quick clarification of matters not given
is. There was no information about this, the telephone number was not taken out, information was only given when the trainers asked. E-mails sometimes go unanswered, especially when it comes to cancellations.
Okay, then by letter: letters won't do either
answered, despite request for feedback. Self
personal registered mail (!) will not be sent to the post office
picked up.
Sorry but I'm so unprofessional
I haven't experienced it yet.
During Corona, a studio was suddenly closed without prior notice or message. In the end, we got the info from the trainers.
All in all: unfortunately bad.
(Original)
Erstmal das gute: Die Trainer für Pole Fitness. Das
war's dann aber schon
Kundenservice, Rücksichtnahme und Kommunikation
sind hier eindeutig nicht gegeben! Das Telefon wurde
irgendwann einfach abgeschaltet, so dass eine
schnelle Klärung von Angelegenheiten nicht gegeben
ist. Dazu gab es keine Info, die Telefonnummer wurde nicht rausgenommen, eine Info erfolgte erst auf Nachfrage bei den Trainern. Auf E-Mails wird teilweise nicht geantwortet, vor allem wenn es um Kündigungen geht.
Okay, dann also per Brief: auf Briefe wird auch nicht
geantwortet, trotz Bitte um Rückmeldung. Selbst
persönliche Einschreiben (!) werden nicht bei der Post
abgeholt.
Sorry, aber so eine Unprofessionalität habe
ich noch nicht erlebt.
Während Corona wurde auf einmal ein Studio geschlossen, ohne Vorankündigung oder Nachricht. Im Endeffekt haben wir die Info dann von den Trainern bekommen.
Alles in allem: leider schlecht.