2
Ilandra Riley -
2 months ago
(Translated by Google) Unfortunately, I had a lot to do with the LVR Klinik Bonn through close family members and unfortunately often had bad experiences. About a lack of security measures, bad agreements and unfriendly employees.
Safety measures: These are very lacking. The doors are very easy to open so that an "escape" is very easy. Objects can also be "smuggled in" very easily. Security is only guaranteed to a limited extent.
Agreements: Some say that, others say that. There seems to be little communication among themselves. While some say "A", others say "B". Only sometimes they don't know what the others said or what was agreed upon. It seems as if an agreement would only take place in moderation.
Unfriendly employees: Of course there are also nice employees. However, we also had contact with incredibly unfriendly employees. They are extremely incomprehensible on the phone and come across as very unfriendly. They have a very annoyed tone and are extremely impatient. It's also understanding, but inappropriate in this area.
Conclusion: I am very dissatisfied with the LVR Klinik Bonn and would therefore not recommend it. There were also "better" stays, but these are only exceptional. ????
(Original)
Durch nahe Familienangehörige habe ich leider viel mit der LVR Klinik Bonn zu tun gehabt und leider oft schlechte Erfahrungen gemacht. Über mangelnde Sicherheitsmaßnahmen, schlechte Absprachen und unfreundliche Mitarbeiter*innen.
Sicherheitsmaßnahmen: Diese sind sehr mangelnd vorhanden. Die Türen sind sehr leicht aufzumachen sodass eine "Flucht" Sehr leicht möglich ist. Auch Gegenstände können sehr leicht "reingeschmuggelt" werden. Die Sicherheit wird so nur mangelnd gewährleistet.
Absprachen: Die einen sagen dass, die anderen sagen dass. Untereinander scheint kaum Kommunikation statt zu finden. Während die einen "A" Sagen, sagen die anderen "B". Nur manchmal wissen die einen nicht was die anderen gesagt haben oder was abgesprochen wurde. Es wirkt so, als würde eine Absprache nur in Maßen stattfinden.
Unfreundliche Mitarbeiter: Natürlich gibt es auch nette Mitarbeiter. Allerdings haben wir auch mit unglaublich unfreundlichen Mitarbeitern Kontakt gehabt. Sie sind am Telefon extrem Unverständnis voll und wirken sehr unfreundlich. Sie haben einen sehr genervten Ton und sind äußerst ungeduldig. Ist ja auch Verständnisvoll, in diesem Bereich aber unpassend.
Fazit: Ich bin sehr unzufrieden mit der LVR Klinik Bonn und würde diese dementsprechend nicht weiterempfehlen. Es gab auch "bessere" Aufenthalte, diese sind aber nur in Ausnahme. ????