3
J vL -
3 months ago
(Translated by Google) The restaurant has been one of our extended family's favorite places for family celebrations with overnight stays or restaurant visits for decades. There was never cause for criticism.
That changed in May 2022. We were 7 people in the restaurant, 2 for the night. The service was understaffed, overwhelmed, irritable, cheeky, slow. Unpleasant and unprofessional exchanges of words with the guests "I am right and you, guest, WRONG", 30 minutes waiting time after ordering the bill. Extremely unfortunate and a great pity. And probably it wasn't because of the service, but because of the management, which had brought them into this situation in which everyone would have become picky at some point.
The food was, as always, top notch.
3 more stars in the hope that it was a one off slip and in respect of decades of top performance. The visit last weekend was a smooth 5 u003du003du003e 1 star!!!
Please change it as soon as possible, thank you
(Original)
Das Restaurant gehört bei unserer Großfamilie seit Jahrzehnten zu den bevorzugten Orten für Familienfeiern mit Übernachtungen oder Restaurantbesuche. Es gab nie Anlaß zur Kritik.
Im Mai 2022 hat sich das geändert. Wir waren 7 Personen im Restaurant, 2 zur Übernachtung. Die Bedienung war unterbesetzt, überfordert, gereizt, frech, langsam. Unerfreuliche und unprofessionelle Wortwechsel mit den Gästen "ICH habe recht und Du, Gast, UNRECHT", 30 min Wartezeit nach Bestellung der Rechnung. Äußerst unerfreulich und sehr schade. Und vermutlich lag es nicht an der Bedienung, sondern am Management, welches sie in diese Situation gebracht hatte, in der jeder irgendwann mäkelig geworden wäre.
Das Essen war wie immer allererste Sahne.
Noch 3 Sterne in der Hoffnung, daß es ein einmaliger Ausrutscher war und in Respekt für die jahrzehntelange Top-Performance. Der Besuch vergangenes Wochenende war eine glatte 5 u003du003du003e 1 Stern!!!
Bitte schnellstmöglich wieder ändern, vielen Dank