1 Werner Bierwirth - 2 years ago
(Translated by Google) We were ready to buy two high-end e-bikes. Even though we were a little late (45 minutes before the shop closed), had no appointment and were also known personally to the owner, we felt pretty brushed off.
Nevertheless, we looked around carefully and found some bikes ok. But we would have liked to talk to someone about it. At some point a lady came up to us and asked what we wanted. Since we had precise ideas about what equipment, motor, bike type, battery power, etc., she also referred us to a bike that was in the workshop. Not prepared, but at least. Then she disappeared again and was no longer seen.
We then recommended ourselves. In the meantime bought two great e-bikes for a total of 7K. In this other shop they wanted our money. Poor performance Mr. Busch. This is not how you deal with customers who have already bought before!
(Original)
Wir waren bereit, zwei E-Bikes der gehobenen Klasse zu kaufen. Auch wenn wir ein wenig spät (45 Minuten vor Ladenschluss) im Laden waren, keinen Termin hatten und zudem mit dem Inhaber persönlich bekannt waren, fühlten wir uns ziemlich abgebürstet.
Dennoch haben wir uns gründlich umgesehen und einige Bikes fanden wir auch ok. Wir hätten aber gerne mit jemandem darüber gesprochen. Irgendwann stiess eine Dame zu uns und hat immerhin gefragt, was wir wünschten. Da wir genaue Vorstellungen, was Ausstattung, Motor, Fahrradtyp, Akkuleistung usw hatten, hat sie uns auch auf ein Bike verwiesen das in der Werkstatt stand. Zwar nicht aufbereitet, aber immerhin. Dann verschwand sie wieder und ward nicht mehr gesehen.
Wir haben uns dann empfohlen. Inzwischen zwei tolle E Bikes für insgesamt 7K erstanden. In diesem anderen Laden wollte man unser Geld. Schwache Leistung Herr Busch. So geht man mit Kunden, die übrigens schon einmal gekauft haben, nicht um!