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Weronika Rostropowicz -
5 years ago
(Translated by Google) I was really happy when Perfois opened the shop in Berlin because it is one of my favorite shops. Til today...
Great things, but the staff are not customer-oriented at all.
50% discount on the second, cheaper product - pretty easy. I took a bag and a wallet. When I was at the cash register I grabbed the earrings. Well, and of course when I paid, I never thought that the earrings would be the cheapest item on the bill. So I got a great 50 cents discount. When the seller was asked if it could not be saved (it was already paid for), she could hardly say anything.
Yes, that's right - my fault and I missed it. But why can't the seller at the checkout say "Hey, we'll make the earrings on another bill so you get a reasonable discount"
Thank you for the super duper horny and great advice
(Original)
Ich habe mich echt gefreut als Perfois den Laden in Berlin aufgemacht hat, weil es einer von meinen Lieblingsgeschäften ist. Bis heute...
Tolle Sachen, aber die Angestellten sind gar nicht kundenorientiert.
50% Rabatt auf die zweite, günstigere Ware - ziemlich easy. Ich nahm eine Tasche und ein Geldbeutel. Als ich an der Kasse stand habe ich noch die Ohringe gegriffen. Na und natürlich bei der Bezahlung habe ich gar nicht gedacht, dass die Ohrringe als die Günstigste Ware auf der Rechnung sein werden. So habe ich geile 50 Cent Rabatt bekommen. Als man die Verkäuferin gefragt hatte, ob man das noch nicht retten kann (es wurde bereits bezahlt) - konnte sie kaum etwas sagen.
Ja, stimmt - meine Schuld und ich habe verpeilt. Aber wieso kann die Verkäuferin an der Kasse nicht sagen "Hey wir machen die Ohrringe auf einer anderen Rechnung, damit du einen vernünftigen Rabatt bekommst"
vielen Dank für die super duper geile und tolle Beratung