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Eva Schwark -
2 months ago
(Translated by Google) I ordered 2 halloumi to take away yesterday. It was 4am and I was glad this restaurant was open. Quite normally I was asked what sauce I would like and if salad would be okay. He went to the back to fill it, so I couldn't see the bread being filled.
When I got home I open the bread: it was a different sauce and instead of "complete salad" it was half filled with ONLY cucumber and some onion.
I find it outrageous that I was charged the full price for this and NOT told "sorry, we don't have everything anymore" (understandable at 4 a.m., not a thing!).
If you don't have everything anymore, please tell us and find a solution with the customers!
I am absolutely disappointed. Won't be coming back.
(Original)
Ich habe gestern 2 Halloumi zum Mitnehmen bestellt. Es war 4 Uhr morgens und ich war froh, dass dieses Restaurant offen hatte. Ganz normal wurde ich gefragt, welche Soße ich gern hätte und ob Salat alles okay wäre. Zum Befüllen ging er nach hinten, ich konnte also nicht sehen wie das Brot gefüllt wurde.
Zuhause angekommen öffne ich das Brot: es war eine andere Soße und statt "Salat komplett" war es lieblos halb gefüllt mit NUR Gurke und etwas Zwiebel.
Dass mir dafür der volle Preis berechnet wird, und NICHT gesagt wird "sorry wir haben gerade nicht mehr alles" (verständlich um 4 Uhr morgens, gar kein Ding!), finde ich eine Unverschämtheit.
Wenn ihr nicht mehr alles habt, sagt es bitte und findet mit den Kunden eine Lösung!
Ich bin absolut enttäuscht. Werde nicht mehr wiederkommen.