2
Hans Piesbergen -
2 months ago
(Translated by Google) After years as a customer, I had to resign in January for personal reasons. That has also been confirmed. Suddenly, monthly debits again from April. My emails were all ignored, my call answered very friendly, yes, he would pass it on to the management. Then more debits. Email to management again with no response.
Mistakes can happen, but who doesn't correct them and simply ignores letters is either utterly incompetent or arrogant and impudent - take your pick.
The two stars are for all the years I enjoyed going to your studio. At best, management owns a lemon. If I sign a contract with KIESER again, it will definitely NOT be at Ernst-Reuter-Platz.
(Original)
Nach Jahren als Kunde musste ich im Januar aus persönlichen Gründen kündigen. Das wurde auch bestätigt. Plötzlich aber wieder ab April monatliche Abbuchungen. Meine Mails wurden alle ignoriert, mein Anruf sehr freundlich beantwortet, ja, er gäbe es an die Geschäftsführung weiter. Danach weitere Abbuchungen. Mail an die Geschäftsführung wieder ohne Antwort.
Fehler können passieren, aber wer sie nicht korrigiert und Briefe einfach ignoriert ist entweder absolut unfähig oder arrogant und unverschämt - suchen Sie sich was aus.
Die zwei Sterne sind für all die Jahre, die ich gerne in Ihr Studio gegangen bin. Der Geschäftsführung gehört bestenfalls eine Zitrone. Wenn ich mal wieder einen Vertrag bei KIESER abschließe, dann sicher NICHT am Ernst-Reuter-Platz.