1
susi schulz -
2 months ago
(Translated by Google) Ordered two bicycles more than a year ago, after less than 50 km both are completely broken and no longer ridable.
Very cheaply made.
We reported the damage immediately and were promised that the bikes would be picked up quickly. After a total of 11 months, this company is trying to pick up the bikes for the second time, both of which have failed because the employees cannot or do not want to read their emails properly. We've had these bulky things in our apartment for over 11 months now and we have to take them away ourselves. Because this company is not capable of it. THANK YOU VERY MUCH. And 2 vacation days were lost because a pickup was scheduled twice, BUT to the wrong address. ????
Oh yes, and to top it all off, insolvency proceedings were even opened against us, because of course we didn't pay for the bikes because a return was registered and also confirmed.
So HANDS OFF!!! A pure disaster. It's just annoying.
(Original)
Zwei Fahrräder vor über einen Jahr bestellt, nach nichtmal 50 km sind beide völligst kaputt und nicht mehr fahrbar.
Sehr billig verarbeitet.
Wir haben den Schaden umgehend gemeldet, uns wurde eine schnelle Abholung der Räder versprochen. Nach nun ganzen 11 Monaten versucht diese Firma zum zweiten Mal die Räder abzuholen, beide mal gescheitert, da die Mitarbeiter ihre Mails nicht richtig lesen können oder wollen. Nun haben wir diese sperrigen Dinger seit über 11 Monaten bei uns in der Wohnung stehen und wir müssen sie jetzt selber weg bringen. Da diese Firma nicht dazu fähig ist. DANKESCHÖN. Und 2 Urlaubstage sind drauf gegangen weil zwei mal eine Abholung angesetzt wurden, ABER an die Falsche Adresse. ????
Achja und zur Krönung wurde sogar ein Insolvenzverfahren gegen uns eröffnet , da wir die Räder natürlich nicht bezahlt haben, da eine Retoure angemeldet war und auch bestätigt.
Also FINGER WEG!!! Eine reine Katastrophe. Es ist nur noch nervig.