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Schelly -
3 months ago
(Translated by Google) Would give 0 stars if possible. Lieferando app crashed after we put everything in the shopping cart and somehow the previous order was sent anyway. 2x within a few minutes exactly the same order comes in for over 70€. Instead of calling and asking if that was true, we got the boss on the phone who said: "Yes, and what should I do now?! Just call lieferando"
Yes, folks. Just call your customers and ask. The height of the whole thing was that the same ingredient was forgotten twice for the same (!) pizza (another €3 for n*sh) - it wasn't the only one where ingredients were forgotten. Spent €140 on pizzas today...where we didn't want half. thanks for nothing
(Original)
Würde 0 Sterne geben wenns geht. Lieferando app abgestürzt nach dem wir Alles in den Warenkorb gegeben haben und irgendwie hats die Bestellung vorige Bestellung trotzdem abgesendet. 2x innerhalb von wenigen Minuten kommt genau die selbe Bestellung für über 70€ rein. Anstatt mal anzurufen und zu fragen, ob das so stimmt, haben wir den Chef ans Telefon bekommt der meinte: "Ja, und was soll ich jetzt machen?! Ruft halt lieferando an"
Ja, leute. Ruft halt mal eure Kunden an und fragt nach. Die Höhe des ganzen war, dass bei der gleichen (!) pizza 2x die selbe Zutat vergessen wurde (weitere 3€ für n a*sch) - war auch nicht die einzige wo Zutaten vergessen wurden. 140€ für Pizzen heute ausgegeben....wo wir die Hälfte nicht wollten. Danke für nix