2 Micha Schäfer - 4 years ago
(Translated by Google) Service not good / rather dirty / finished egg from the Tetra pack / unorganized
This branch at Am Römerkastell is one of the worst in terms of condition and service.
Service mostly disorganized and not friendly.
The toilets are always dirty and the tables are always dirty
We were the first customers this morning and the table wasn't cleaned.
Furthermore, the Bircher muesli cup was slightly moldy.
Otherwise it is like this: a huge queue on the left side of the counter where you can get everything to take away where people order their breakfast at the same time.
Very bad: for example, if I get 4 rolls and say "a cappuccino to take away" then comes: "You have to get coffee next door".
No matter if there are 10 people.
And there is usually a huge queue because when one person orders breakfast, everyone else has to wait because the (specialist) saleswoman then prepares breakfast for 5 minutes. So if 2 people order something to eat, it takes a long time.
Therefore it is basically there. not suitable for "eating here".
It would be better: Breakfast is prepared at the back and the next one can order.
Also bad: ready-made eggs from the Wiesenhof Tetrapack are poured into the pan in front of the customer. Is different in other branches (e.g. Fellbach).
(Original)
Service nicht gut/eher schmuddelig/Fertigei aus dem Tetrapack/unorganisiert
Diese Filiale Am Römerkastell ist eine der schlechtesten hinsichtlich Zustand und Service.
Service überwiegend unorganisiert und nicht freundlich.
Die Toiletten sind dauer dreckig und die Tische sind auch immer dreckig
Wir waren heute morgen gleich die ersten Kunden und der Tisch war nicht geputzt.
Des Weiteren war der Bircher- Müslibecher leicht verschimmelt.
Ansonsten ist es so: eine Riesen Schlange an der linken Seite der Theke wo es alles zum mitnehmen gibt wo auch gleichzeitig die Leute ihr Frühstück bestellen.
Ganz schlecht: wenn ich z.B. 4 Brötchen hole und sage „ein Cappuccino zum mitnehmen“ kommt dann:“Kaffee müssen sie neben an holen“.
Egal ob da 10 Leute stehen.
Und dort ist meistens eine Riesen Schlange weil wenn eine Person ein Frühstück bestellt,müssen alle anderen warten weil die (Fach-)Verkäuferin dann schön 5 Minuten das Frühstück vorbereitet. Wenn also 2 Leute etwas zum Essen bestellen, zieht es sich sehr lang.
Daher ist es dort grdsl. nicht geeignet zum „hier essen“.
Besser wäre: Frühstück wird hinten zubereitet und der nächste kann bestellen.
Auch schlecht: es wird Fertigei aus dem Tetrapack von Wiesenhof vor dem Kunde in die Pfanne geschüttet. Ist in anderen Filialen (z.B. Fellbach) anders.