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Maiky -
4 years ago
(Translated by Google) Basically, I have always been very satisfied with Sixt in terms of service and also the selection and quality of the vehicles offered. Unfortunately, on one of my last rentals, I was charged for damage that I didn't try to do. This annoyed me a lot because I have rented cars there countless times and you should know how the customer treats the cars. Over 400 euros for damage that was not caused and which was not there when the vehicle was parked. This is also the reason why I gave such a bad rating, because from my point of view this should not be the case with such a global player. That's how you lose customers, because there are more than enough choices of car rental companies these days...
(Original)
Grundsätzlich bin ich mit Sixt immer sehr zufrieden gewesen, was den Service anging und auch die Auswahl und Qualität der angebotenen Fahrzeuge. Leider war es bei einer meiner letzten Anmietungen so, dass mir ein Schaden in Rechnung gestellt wurde, der von mir so nicht versucht wurde. Dies hat mich sehr geärgert, da ich schon unzählige Male dort Autos geliehen habe und man dadurch wissen sollte, wie der Kunde mit den Autos umgeht. Über 400 Euro für einen Schaden, den man nicht verursacht hat und der bei Abstellen des Fahrzeuges auch noch nicht vorhanden war. Dies ist auch der Grund, warum es von mir eine so schlechte Bewertung gibt, weil dies bei einem solchen Global-Player nicht sein darf, aus meiner Sicht. Mit einer solchen Art verliert man Kunden, denn Auswahl an Autovermietern gibt es heutzutage mehr als genug...