SIXT Autovermietung Münster

Albersloher Weg 10, 48155 Münster, Germany
Car rental agency Van rental agency
User Reviews

1 amit shrestha - 5 years ago

I find they are a cheater.They say something else and only make us to pay.Enterprise from münster in far better than this idiots company.
Only the decorations are good but the service and the people who work here are full idiots.I never

1 Timur Altay - a year ago

(Translated by Google) A star for the unfriendly employee at the counter. Very uncooperative and only anxious to pull the last cent out of the customers' pockets.
I will soon be renting my car from another provider or at least from another branch.

(Original)
Ein Stern für den unfreundlichen Mitarbeiter am Schalter. Sehr unkooperativ und nur darauf bedacht auch noch den letzten Cent aus den Taschen der Kunden zu ziehen.
Demnächst werde ich mein Auto bei einem anderen Anbieter oder zumindest bei einer anderen Filiale mieten.

1 Tina Sauer - 2 years ago

(Translated by Google) First of all, they should know that I write this review with my middle fingers.
As far as the only thing I could keep from Sixt distance was I had to hear all the terrible things that have been heard about this company, unfortunately, now on my own body.
I found the service relatively okay so not really worse than Avis, etc. But the staff at the counter seemed very arrogant to me and had little interest in whether I am doing well during the car rental or not. I had asked because of dizziness for a water which was denied me by the "boss", because against yes the "Turk loading" was.
When the credit card did not work because I did not pay the bill for the last three months. Did the man cancel the process? Totally outrageous because I was traveling by bus.
Too bad.
Sixt? No thanks

(Original)
Zunächst einmal sollten sie wissen dass ich diese Bewertung mit meinen Mittelfingern schreibe.
Da bis dato das einzige was ich von Sixt halten konnte Abstand war musste ich all das schreckliche was man bislang über dieses Unternehmen hörte nun leider am eigenen Leib erfahren..
Ich fand den Service relativ okay also nicht wirklich schlechter als bei Avis etc. Aber der Mitarbeiter am Schalter wirkte sehr arrogant auf mich und hatte auch nur wenig Interesses daran ob es mir während des Auto Mietens gut geht oder nicht. Ich hatte aufgrund von Schwindel nach einem Wasser gefragt welches mir vom „Chef“ verwehrt wurde, weil gegen über ja der „türkenladen“ sei.
Als die kreditkarte dann nicht funktionierte weil ich die letzten drei Monate die Rechnung nicht bezahlt habe. Hat der Mann den Vorgang auch noch abgebrochen. Total unverschämt weil ich mit dem Bus unterwegs war.
Schade.
SIXT? Nein DANKE

1 Maiky - 4 years ago

(Translated by Google) Basically, I have always been very satisfied with Sixt in terms of service and also the selection and quality of the vehicles offered. Unfortunately, on one of my last rentals, I was charged for damage that I didn't try to do. This annoyed me a lot because I have rented cars there countless times and you should know how the customer treats the cars. Over 400 euros for damage that was not caused and which was not there when the vehicle was parked. This is also the reason why I gave such a bad rating, because from my point of view this should not be the case with such a global player. That's how you lose customers, because there are more than enough choices of car rental companies these days...

(Original)
Grundsätzlich bin ich mit Sixt immer sehr zufrieden gewesen, was den Service anging und auch die Auswahl und Qualität der angebotenen Fahrzeuge. Leider war es bei einer meiner letzten Anmietungen so, dass mir ein Schaden in Rechnung gestellt wurde, der von mir so nicht versucht wurde. Dies hat mich sehr geärgert, da ich schon unzählige Male dort Autos geliehen habe und man dadurch wissen sollte, wie der Kunde mit den Autos umgeht. Über 400 Euro für einen Schaden, den man nicht verursacht hat und der bei Abstellen des Fahrzeuges auch noch nicht vorhanden war. Dies ist auch der Grund, warum es von mir eine so schlechte Bewertung gibt, weil dies bei einem solchen Global-Player nicht sein darf, aus meiner Sicht. Mit einer solchen Art verliert man Kunden, denn Auswahl an Autovermietern gibt es heutzutage mehr als genug...

1 Rohat can Sahin - 2 years ago

(Translated by Google) An absolute impudence as here with customers is handled.
First of all: if I come to you as a customer and are interested in renting a car I am not obliged to! For them that means that they have to teach me professionally about my demands.
The reaction on the ground: arrogant appearance of the staff, slogans like "if you do not like it here you go somewhere else to rent a car", "but you do not look exactly like you could rent a class", all These things I had to listen to, I was not only badly treated but also denounced by the staff.
They looked at each other and laughed at each question. And the blast, when leaving the gentlemen said goodbye with a "around the corner is still a tepisch rental Alladin" UNDER ALL SAU !!!
Please do not use the offer of these incompetent people and go to other providers.

(Original)
Eine absolute Frechheit wie hier mit Kunden umgegangen wird.
Erstmal: wenn ich als Kunde zu Ihnen komme und Interesse habe ein Auto zu mieten bin ich nicht verpflichtet dazu! Das heißt für sie, dass sie mich auch fachgerecht zu unterrichten haben über meine Nachfragen.
Die Reaktion vor Ort: arrogantes Auftreten der Mitarbeiter, parolen wie „wenn ihnen es hier nicht passt gehen sie doch wo anders ein Auto mieten“, „sie sehen mir aber nicht grade so aus als würden sie sich eine s klasse mieten können“, all diese Dinge musste ich mir anhören, ich wurde nicht nur schlecht behandelt sondern auch regelrecht denunziert von den Mitarbeitern.
Diese haben sich bei jeder Frage gegenseitig angeguckt und gelacht. Und der Knaller, beim austreten verabschiedeten sich die Herren mit einem „um die Ecke ist noch ein tepisch Verleih Alladin“ UNTER ALLER SAU!!!
Bitte nutzen sie nicht das Angebot dieser inkompetenten Menschen und gehen sie zu anderen Anbietern.

1 Rahed R. - 2 years ago

(Translated by Google) Give a star so that I can give my opinion at all. I would advise every friend not to do anything with Sixt. Not even a glass of water I would accept, in the end, I should definitely cost 10 € for it! Was not crazy in my 30 years as here !!

(Original)
Gebe einen Stern, damit ich meine Meinung überhaupt abgeben kann. Ich würde jedem Freund davon abraten bei Sixt irgendwas zu machen. Nicht mal ein Glas Wasser würde ich annehmen, am Ende soll ich bestimmt dafür noch 10€ blechen!! Wurde in meinen 30 Jahren nicht so verarscht wie hier!!

5 Sitraka RAMAROSON - 2 years ago

(Translated by Google) I had my first experience at SIXT and I thought it was great! Everything I wanted to know was answered and all the information I needed was given to me. The staff are friendly and understanding. Clean cars!
I would happily recommend SIXT.

(Original)
Ich habe meine erste Erfahrung bei SIXT gemacht und ich fande es sehr toll! Alles was ich wissen wollte, wurde geantwortet und alle Informationen, die ich brauchte, habe ich auch bekommen. Die Mitarbeiter sind freundlich und haben Verständnis. Saubere Autos!
Gerne, würde ich SIXT empfehlen.

Map Location
Nearby Places

Bar Rote Lola
Albersloher Weg 12, 48155 Münster, Germany

KARAMNA
Albersloher Weg 14, 48155 Münster, Germany

Herzschlag
Hafenstraße 64, 48153 Münster, Germany

B&B Hotel Münster Hafen
Albersloher Weg 7-13, 48155 Münster, Germany

Parkhaus Cineplex
Lippstädter Str. 1, 48155 Münster, Germany

LuMina | Café • Bar • Restaurant
Hafenpl. 6, 48155 Münster, Germany

Coffeethek 21
Bernhard-Ernst-Straße 21, 48155 Münster, Germany

Vapiano
Hafenpl. 10, 48155 Münster, Germany

Öz Mangal Kebab
Bernhard-Ernst-Straße 7, 48155 Münster, Germany

Fahrradmarkt Münster
Hafenstraße 62, 48153 Münster, Germany