User Reviews

1 Sybylle van Brouck - 2 years ago

Customer service is very bad.
Can't answer any questions in english and the descriptions in their online shop are also only in german.
very pitiful!

4 Lide - a year ago

The seller finally refund me. Thanks

1 Dagmar Peinzger - 2 years ago

(Translated by Google) Unfortunately, very bad experience with this business.
My return package via Hermes was refused.
I paid the return shipping costs.
Several attempts to contact the phone were unsuccessful.
Mails were not answered.
After I contacted the manufacturer, I received an apology and
a return label.
Since the end of May I have been waiting for the refund of the high-priced goods.
The game repeats itself. No phone contact, no reply to my emails.
It's a shame. Luxury Loft offers high quality fashion, but has lost one customer.

(Original)
Leider sehr schlechte Erfahrung mit diesem Geschäft.
Meinem Retourpaket über Hermes wurde die Annahme verweigert.
Retourkosten zahlte ich.
Mehrere telefonische Kontaktversuche blieben erfolglos.
Mails wurden nicht beantwortet.
Nachdem ich den Hersteller kontaktierte, erhielt ich eine Entschuldigung und
einen Retouraufkleber.
Seit Ende Mai warte ich nun auf die Rückerstattung der hochpreisigen Ware.
Das Spiel wiederholt sich. Kein Telefonkontakt, keine Antwort auf meine Mails.
Sehr schade. Luxury Loft bietet hochwertige Mode, hat aber eine Kundin verloren.

1 Olaf Schlüter - 3 years ago

(Translated by Google) The ordered goods do not contain a DHL return label, which is a little out of time. The receipt of returns is not confirmed, this is service in the bottom drawer. Processing a return within 14 days is anything but good service.

(Original)
Die bestellte Ware enthält keinen DHL-Retourenaufkleber, das ist ein Wenig aus der Zeit gefallen. Der Eingang von Retouren wird nicht bestätigt, das ist Service in der unteren Schublade. Die Bearbeitung einer Retoure in 14 tagen ist ebenfalls alles andere als guter Service.

1 Katharina Steul - 2 years ago

(Translated by Google) I placed an online order and paid in advance. 2 of 3 items returned at my own expense (!) and did not get any money back, although according to DHL tracking it was definitely delivered. There was no return confirmation from the store. No response despite repeated contact from my side. This is definitely not how online trading works! The procedure is highly dishonest. Considering the price category absolutely underground.

(Original)
Ich habe eine online Bestellung getätigt und per Vorkasse bezahlt. 2 von 3 Artikeln auf eigene Kosten (!) retourniert und kein Geld zurückbekommen, obwohl laut DHL tracking definitiv zugestellt wurde. Es gab keine Retourenbestätigung seitens des Ladens. Trotz mehrfacher Kontaktaufnahme von meiner Seite keine Reaktion. So funktioniert online Handel definitiv nicht! Das Vorgehen ist höchst unseriös. Bedenkt man die Preiskategorie absolut unterirdisch.

1 Simon Hagel - 2 years ago

(Translated by Google) Seller (probably the boss) was pretty rude.
Motto: "Buy something expensive or leave!"
I don't go there anymore.

Edit: instead of apologizing for his behavior, he tries to advertise under a bad rating. really poor...

(Original)
Verkäufer (vermutlich der Chef) war ziemlich unfreundlich.
Motto: "Kauf was teures oder geh!"
Da gehe ich nicht mehr hin.

Edit: statt sich für sein Verhalten zu entschuldigen, versucht er noch unter einer schlechten Bewertung Werbung zu machen. Echt armselig...

1 M AS - 4 years ago

(Translated by Google) I wanted to return the trousers I ordered there because they were far below the quality that the price would suggest. After consultation, it was said that I would have to return it at my own expense. So I have the goods at my own expense, insured and returned to the address given. The package came back to me because the recipient could not be found several times !! An online store / store that is not occupied. Ah yes. So I wrote again via the service mail of this shop and got a pre-printed return label from Luxury Loft after a few days. So back to the post office and returned a second time. According to the transmission report, the package was delivered in the second attempt (so it works!). The whole procedure has been running for 4 weeks now. I have not yet received my money back and there is no response to my emails. Sorry, but I doubt the seriousness of this shop.

(Original)
Die Hose die ich dort bestellt habe, wollte ich retournieren, da sie weit unter der Qualität lag, die der Preis erwarten lässt. Nach Rücksprache hieß es, dass ich das auf eigene Kosten retournieren müsste. Also habe ich die Ware auf eigene Kosten, versichert retourniert an die angegebene Adresse. Das Paket kam an mich zurück, weil der Empfänger mehrfach nicht anzutreffen war!! Ein Onlinestore/Store, der nicht besetzt ist. Ah ja. Also schrieb ich noch mal über die Service-Mail dieses Ladens und bekam nach einigen Tagen ein vorgedrucktes Retourenlabel von Luxury Loft. Also noch mal zur Post und ein zweites Mal retourniert. Laut Sendebericht wurde das Paket im zweiten Anlauf zugestellt (geht also doch!). Das ganze Prozedere läuft jetzt seit 4 Wochen. Mein Geld habe ich bislang nicht zurückerstattet bekommen und auf meine Mails wird nicht reagiert. Sorry, aber die Seriosität dieses Ladens zweifle ich an.

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