baby-walz Fachgeschäft Mannheim

D2 5-8 auf den, Planken, 68159 Mannheim, Germany
Baby store Children's clothing store Children's furniture store Maternity store
User Reviews

3 Laura P - 7 months ago

Good selection. The service isn’t the friendliest…

1 Tetyana Vaintroub - 7 years ago

I'd not recommend to buy any stroller there. In case it's broken You neither get a proper replacement nor nice service.
It's no parking places close ! so be prepared to get a ticket in case you have to bring your "non working" stroller back

4 Mohammed Al-Halees - 5 years ago

Everything for baby's, from A to Z, but it is bit expensive,

4 Manuel Casal - 2 months ago

(Translated by Google) Advice and service top, employees very competent, have also bought a lot there, such as the baby blanket and the sun sail for the car, but I don't like the fact that baby safes and the like cannot be exchanged/returned. How can I know which seat fits my child and car...? However, this is also common practice in other baby specialty shops.

(Original)
Beratung und Service top, Mitarbeiter/innen sehr kompetent, haben auch viel dort gekauft wie z.B. die Babydecke und das Sonnensegel für den Wagen, jedoch missfällt mir das auf Babysafes und co ein Umtausch/Rückgabe ausgeschlossen wird. Wie kann ich denn wissen welcher Sitz für mein Kind und Auto passt...? Jedoch ist das auch bei anderen Babyfachgeschäften gelebte Praxis.

2 Theo Heuss - 5 months ago

(Translated by Google) The shop is centrally located and barrier-free accessible by elevator. The product range is very diverse and the employees are courteous and helpful. Both affordable and more upscale items are priced.

Unfortunately, the employee didn't mention to me that you get a €5 discount on a purchase if you present a parking ticket. You didn't want to accept that afterwards because I heard you point it out to the next customer. I won't get rich from 5€, but Babywalz won't be poor either.

Therefore I no longer support this branch. I either drive to babyone in Neckarau or I order online.

(Original)
Das Geschäft ist zentral gelegen und mittels Aufzug barrierefrei erreichbar. Die Produktpalette ist sehr vielfältig und die Mitarbeiter sind zurvorkommend und hilfsbereit. Preislich sind sowohl erschwingliche als auch gehobenere Artikel vorhanden.

Leider hat mir die Mitarbeiterin nicht erwähnt, dass man 5 € Rabatt erhält bei einem Einkauf, falls man ein Parkticket vorlegt. Nachträglich wollte Sie das nicht akzeptieren, da ich es gehört habe, wie Sie den nächsten Kunden darauf hingewiesen hatte. Von 5€ werde ich nicht reich, allerdings Babywalz auch nicht arm.

Daher unterstütze ich diese Filliale nicht mehr. Entweder ich fahre zu babyone in Neckarau oder ich bestelle online.

1 Amine Sasa - 4 months ago

(Translated by Google) Babywalz disappointed me immensely... after only a few months after our pram could no longer be folded, Babywalz said to send the pram in. No problem, but how should I pack a stroller that cannot be folded? The service hotline then said: wrap it in foil... done done... of course the DHL postman rightly noticed... the stroller arrived at Babywalz and the 10 days repair time suddenly turned into 3 weeks... I contacted them several times by email and also called them several times with baby roll. The service is pure catastrophe!!! Every employee tells something different! End of story: I received an email saying that we might have to pay for the repairs? I won't pay a dime for a stroller that broke within the manufacturer's warranty! I haven't seen anything as unfriendly as Babywalz in a long time! And when I asked why every employee said something different, Babywalz didn't even answer me! As it stands, the matter must probably be clarified through my lawyer. It's a shame... babywalz actually liked it... they have a good selection. However, customer service is the purest catastrophe in plain English

(Original)
Babywalz hat mich maßlos enttäuscht… nachdem unser Kinderwagen nach nur einigen Monaten sich nicht mehr einklappen ließ, hieß es von Babywalz erstmal, schicken Sie den Wagen ein. Kein Problem aber wie soll ich einen Kinderwagen der sich nicht einklappen lässt verpacken? An der Servicehotline hieß es dann: in Folie verpacken… gemacht getan… natürlich hat der Dhl Postbote zurecht gemerkt… Kinderwagen ist bei Babywalz angekommen und aus den 10 Tagen Reparaturzeit wurden es aufeinmal 3 Wochen… ich habe mehrmals per Mail Kontakt aufgenommen und mehrmals auch telefoniert mit Babywalz. Der Service ist reinste Katastrophe!!! Jeder Mitarbeiter erzählt was anderes! Ende der Geschichte: ich habe eine Mail erhalten in dere stand das wir eventuell die Kosten der Reparatur übernehmen müssen? Ich zahle keinen Cent für einen Kinderwagen der innerhalb der Herstellergarantie kaputt gegangen ist! So etwas unfreundliches wie Babywalz habe ich lang nicht mehr gesehen! Und zu der Frage wieso jeder Mitarbeiter was anderes sagt, hat Babywalz nichtmal mir geantwortet! So wie es aussieht muss die Sache wohl über meinen Anwalt geklärt werden. Schade… fand babywalz eigentlich gut… haben eine gute Auswahl. Kundenservice ist jedoch die reinste Katastrophe auf gut deutsch

5 Анна Мороз - 4 months ago

(Translated by Google) Bought a stroller today. Good selection, great prices! The staff is friendly! Mother and child room is clean and with everything you need.

(Original)
Сегодня купили там коляску. Хороший выбор,отличные цены! Персонал приветливый! Комната матери и ребёнка чистая и со всем необходимым.

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