1 Henry Schröder - 4 months ago
(Translated by Google) We had an appointment here at the eye clinic. Arrived on the first floor of the eye clinic, we were not exactly kindly informed that the registration takes place on the ground floor.
Here we first had to ask patients how they registered.
You have to take a number to register. Of the seven login terminals, two were! occupied for three different areas! Since we still had 14 patients in front of us and registration at the counter takes about 5 minutes, we would have had to wait more than an hour.
After 30 minutes and still a few patients ahead of us, we decided to leave.
Some elderly patients were walking around without direction.
We have never experienced such conditions.
This is incomprehensible!
(Original)
Wir hatten hier einen Termin in der Augenklinik. In der ersten Etage, der Augenklinik angekommen wurden wir nicht gerade freundlich darauf hingewiesen, das die Anmeldung im Erdgeschoss erfolgt.
Hier mussten wir uns bei Patienten erst einmal durchgefragt, wie die Anmeldung erfolgt.
Zur Anmeldung muss man eine Nummer ziehen. Von den sieben Anmeldeterminals waren zwei! für drei verschiedene Bereiche besetzt! Da wir noch 14 Patienten vor uns hatten, und eine Anmeldung am Schalter ca 5 Minuten dauert, hätten wir wohl über eine Stunde warten müssen.
Wir haben uns nach 30 Minuten und noch einigen Patienten vor uns, entschieden zu gehen.
Einige ältere Patienten liefen orientierungslos umher.
Solche zustände haben wir noch nie erlebt.
Das ist nicht nachvollziehbar!