User Reviews

1 Sabrina Szymansky - a year ago

(Translated by Google) We have been shopping there very often. But today ... that was just really naughty.
I wanted to buy a certain toy u0026 asked 2 saleswomen if this was available. Annoyed to the power of 10 came "no"! The woman behind me felt the same way. You felt as if you had with you
Disrupted chat. At the cash register, the theater continued with the vouchers. One discussion after another. We drive an extra 30 km 1 distance to go shopping in this store, to leave the store frustrated. I won't set foot in there anytime soon.

(Original)
Wir waren schon sehr häufig dort einkaufen. Aber heute… das war echt einfach nur frech.
Ich wollte ein bestimmtes Spielzeug kaufen u0026 fragte 2 Verkäuferinnen, ob es das hier gibt. Genervt hoch 10 kam „nein“! Der Frau hinter mir ging es ähnlich. Man hatte das Gefühl als hätte man bei einem
Plausch gestört. An der Kasse ging das Theater weiter mit den Gutscheinen. Eine Diskussion nach der anderen. Wir fahren extra 30 km 1 Strecke um in diesen Laden einkaufen zu fahren, um frustriert den Laden tu verlassen. Ich werde so schnell keinen Fuß mehr dort reinsetzen.

1 Conny U. - a year ago

(Translated by Google) I was there today with my daughter. We wanted to have strollers explained to us. When we asked about staff from the department, the answer was "the colleague is on break and should come back later."

I can't understand how
that's how you deal with customers. I also work in retail, I shouldn't allow myself that at work. We bought the stroller somewhere else.

(Original)
Ich war heute mit meiner Tochter dort. Wir wollten uns Kinderwagen erklären lassen. Als wir nach Personal aus der Abteilung fragten, wurde uns zur Antwort gegeben "die Kollegin ist zur Pause sollen später wiederkommen ."

Ich kann das gar nicht nachvollziehen, wie
man so mit Kundschaft umgeht. Ich arbeite auch im Handel, sowas dürfte ich mir auf Arbeit nicht erlauben. Den Kinderwagen haben wir dann wo anders gekauft.

1 Jessica Uschner - a year ago

(Translated by Google) Absolute disappointment! Were there today to buy a stroller. Since I am expecting my first child, of course I have little specialist knowledge of these goods. When we asked whether there were staff on site to conduct a consultation, we only got a snotty answer: "The colleague is now on break, will you come back later." The shop was completely empty at the time. It's a shame, I was hoping for a little more helpfulness. As for the strollers themselves, in my opinion too overpriced for the quality and features. Then found something else elsewhere.

(Original)
Absolute Enttäuschung! Waren heute dort um einen Kinderwagen zu kaufen. Da ich mein erstes Kind erwarte, habe ich natürlich wenig Fachwissen was diese Ware betrifft. Auf die Nachfrage ob Personal vor Ort sei, um ein Beratungsgespräch durchzuführen, bekamen wir nur eine patzige Antwort: "Die Kollegin ist jetzt in der Pause, kommen sie später wieder." Der Laden war zu dieser Zeit komplett leer. Schade, ich hatte auf ein wenig mehr Hilfsbereitschaft gehofft. Was die Kinderwagen an sich betrifft, meiner Meinung nach für die Qualität und Ausstattung zu überteuert. Sind dann woanders fündig worden.

1 Fred Baumann - 2 years ago

(Translated by Google) I can only agree with the many bad reviews, unfortunately. On a Saturday there are only 2 employees in this huge shop. The woman at the cash register wasn't the friendliest either, when I asked if there are still staff here who could advise you. It all took forever and the shop was full of customers.
It definitely works better. But we are guaranteed not to leave a euro here.

(Original)
Ich kann mich den vielen schlechten Bewertungen nur anschließen, leider. An einem Samstag sind in diesem riesigen Geschäft nur 2 Mitarbeiterinnen. Die Frau an der Kasse war auch nicht die Freundlichste, auf meine Frage, ob es hier noch Personal gibt, was einen mal beraten könnte. Alles dauerte ewig und der Laden war voller Kunden.
Das geht definitiv besser. Aber hier lassen wir garantiert keinen Euro.

1 I. N. - 2 years ago

(Translated by Google) Discount campaigns only for certain articles, hardly recognizable for what and from when. Prices suddenly only apply to customer card holders. The surprise at the checkout was always great. I often felt deceived here and then taken by surprise. For me, this is not a good strategy for long-term customer loyalty. We don't visit the store anymore.

(Original)
Rabattaktionen nur für bestimmte Artikel, kaum erkennbar wofür und ab wann. Preise gelten plötzlich nur für Kundenkarteninhaber. Die Überraschung an der Kasse war immer groß. Ich fühlte mich hier häufig getäuscht und dann überrumpelt. Das ist für mich keine gute Strategie für eine lange Kundenbindung. Wir besuchen das Geschäft nicht mehr.

1 Andre Bohmann - a year ago

(Translated by Google) Worst shopping experience ever. Unfriendly staff. POS system from the Middle Ages. Strange pricing policy. Design of the sales areas do not invite you to shop. No recommendation!

(Original)
Schlechtestes Einkaufserlebnis überhaupt. Unfreundliche Mitarbeiter. Kassensystem aus dem Mittelalter. Merkwürdige Preispolitik. Gestaltung der Verkaufsflächen laden nicht zum einkaufen ein. Keine Weiterempfehlung!

1 katrin ganzenberg - a year ago

(Translated by Google) Very unfriendly ... the sellers are out of place for me ..
Our Haugk baby chair broke on the belts after six months. A security flaw was clear ... but endless discussions that were annoying ... Tolerance was then the exchange because something like that has never happened to the manufacturer, the seller's statement ... there must be a sharp object ... clearly the 6 month old child playing with a knife in the chair: _) so the cover was exchanged. After 2 weeks the same thing again ... called again ... endless conversations ... there has never been anything ... until we swap again out of tolerance ...
Exchange tolerance ??? What's going on, safety for the child ???

Without words, the course of the 2nd exchange where you are portrayed on the phone as outrageous and cheeky ... for us nothing will be bought there again

(Original)
Sehr unfreundlich...die Verkäufer für mich fehl am Platz..
Unser Babystuhl von Haugk ging an den Gurten nach einem halben Jahr kaputt. Es war ein Sicherheitsmängel klar ...aber unendliche Diskussionen die schon nervend waren...Toleranz war dann der Tausch weil so was ist bei dem Herstellern noch nie passiert die Aussage der Verkäufer...da muss ein scharfer Gegenstand Ursache sein...klar das 6 monate alte kind spiel mit Messer im Stuhl:_) also Bezug getauscht . Nach 2 Wochen das gleiche wieder....wieder angerufen...unendliche Gespräche...von das gab es noch nie...bis aus Toleranz nochmal Tauschen....
Toleranz tauschen ??? Was da los Sicherheit für das Kind???

Ohne Worte der Verlauf des 2.tausches wo man am Telefon als unverschämt und frech dargestellt wird...für uns nie wieder wird dort was gekauft

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