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Yasin Yilmaz -
3 weeks ago
(Translated by Google) First of all: I really like the side kebab platter. My standard: only meat + garlic sauce.
My desire for improvement is in the service: once I place my order with Staff 1 and then I sit down, then I'm not called to the counter by Staff 1, then again by Staff 2, 2 more times, 2 more times I have to explain what I want, only to be asked again at the table for details about the order. My order is not THAT complicated! ???? I myself am a service-oriented person. Although I don't work in gastronomy, it is always very important to me that guests feel comfortable. If a guest has already taken a seat, I, as a staff member, can go to him at most once and ask questions about the order if he is unsure - of course.
My tip: whoever takes the order remains responsible for that particular customer. And notes about the order are perfectly fine. ????
(Original)
Vorab: der Side-Döner-Teller schmeckt mir sehr gut. Mein Standard: nur Fleisch + Knoblauchsoße.
Mein Wunsch nach Verbesserung richtet sich an den Service: wenn ich meine Bestellung einmal bei Staff 1 aufgebe und mich dann setze, dass ich dann nicht von Staff 1, dann erneut von Staff 2, weitere 2 Male an den Tresen gerufen werde, 2 weitere Male erklären muss, was ich möchte, um dann am Tisch erneut nach Einzelheiten zur Bestellung befragt zu werden. SO kompliziert ist meine Bestellung nicht! ???? Ich selbst bin ein Service-orientierter Mensch. Obwohl ich nicht in der Gastronomie arbeite, ist mir immer sehr daran gelegen, dass Gäste sich wohlfühlen. Wenn ein Gast bereits Platz genommen hat, kann ich als Staff maximal einmal zu ihm gehen und bei Unsicherheit zur Bestellung nachfragen - selbstverständlich.
Mein Tipp: derjenige, der die Bestellung aufnimmt, bleibt für diesen jeweiligen Kunden verantwortlich. Und Notizen zur Bestellung sind doch vollkommen okay. ????