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Nikola Hoffie -
3 months ago
(Translated by Google) Were as hotel guests just three in the restaurant. The "greeting from the kitchen", appetizer and main course were really very good. Flexible, small changes and the friendliness of the employees initially also very good... until the complaint about the dessert, then it was over. It is discussed with the guest and not really professionally dealt with conflicts. It's a pity, after everything was good then this very unpleasant ending...that shouldn't have been. We have been working in customer management for over 30 years and can therefore only warmly recommend training on how to deal with complaints!!! We would book the hotel again, we will not enter the restaurant again. There is an excellent gastronomy scene in Leipzig, so you can find great alternatives everywhere.
(Original)
Waren als Hotelgäste gerade zu dritt im Restaurant. Der „Gruß aus der Küche“, Vorspeise und Hauptgericht waren wirklich sehr gut. Flexibel kleine Änderungen und Freundlichkeit der Mitarbeiter zunächst auch sehr gut….bis zur Reklamation der Nachspeise, dann wars vorbei. Es wird mit dem Gast diskutiert und nicht wirklich professionell mit Konflikten umgegangen. Schade, nachdem alles Gut war dann dieses sehr unerfreuliche Ende…das hätte nicht sein müssen. Wir sind seit über 30 Jahren im Kundenmanagement tätig und können deshalb ein Training zum Umgang mit Reklamationen nur wärmstens empfehlen!!! Das Hotel würden wir wieder buchen, das Restaurant betreten wir nicht mehr. In Leipzig gibt es eine ausgezeichnete Gastroszene, so findet man überall super Alternativen.