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Bernhard Obermaier -
3 years ago
(Translated by Google) 5 stars for the excellent baked goods. 0 stars for the underground service. Orders - even the smallest quantities - can no longer be accepted on the same day when the store is open at 7 a.m. Okay, a few weeks later I would like to order a day in advance - 10 rolls, I estimate a value of around €3.50. This is only possible with prepayment. I'm speechless!!! How is that supposed to work if you live on the other side of town? I'm advised to just be at the store by 7am Saturday morning to be sure I can buy some. Now I'm sad that I'll probably never get to enjoy those buns and pancakes again. :-( Why do the little craftsmen have so little understanding of customer service and customer requests. It could be so simple! If you are open to advice on how to keep your processes efficient and still give great importance to service, then feel free to contact us It is well known that hope dies last.
(Original)
5 Sterne für die hervorragenden Backwaren. 0 Sterne für den unterirdischen Service. Bestellungen - auch kleinste Mengen - können am gleichem Tag zur Öffnugnszeit um 7 Uhr nicht mehr angenommen werden. Okay, einige Wochen später möchte ich einen Tag im Voraus bestellen - 10 Brötchen, Wert ca. 3,50 € schätze ich. Das geht nur mit Vorausbezahlung. Ich bin sprachlos!!! Wie soll das gehen, wenn man am anderen Ende der Stadt wohnt? Mir wird geraten, einfach Samstagfrüh um 7 Uhr am Laden zu sein, um sicher zu sein, welche zu kaufen zu können. Nun bin ich traurig, dass ich wohl nie mehr in den Genuss dieser Brötchen und Pfannkuchen kommen werde. :-( Warum haben die kleinen Handwerker nur so wenig Verständnis für Kundenservice und Kundenwünsche. Es könnte so einfach sein! Wenn ihr offen für Beratung seid, wie ihr eure Prozesse effizient behalten könnt und dennoch der Service großegschrieben wird, dann meldet euch gern auf diese Rezension. Die Hoffnung stirbt bekanntlich zuletzt.