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Tanja Hilbert -
2 weeks ago
(Translated by Google) We were there with 7 people... the table was not reserved,,, although announced by phone.
The waiter was in a bad mood, but that can happen to anyone.
The food was, I'd say, ok...
The pork tenderloin was a tail and dry.
Not far away there is a restaurant,,,which is much better also from the portions.
The Saganaki is twice as big there.
What really bothered me was that you had to go to the cash register to pay,,, at the counter,,, which I find very impersonal.
As a result, the tip was also lost.
It would have been nice to have an ouzo at the end, which you can also get elsewhere,
When the lady noticed that there were somewhere else... you were snapped at,,,yes, if you want one,,,then say it!!!!
I told my circle of acquaintances about this and got the feedback that they don't go there anymore and I can only agree
Unfortunately no customers won and some lost...
Therefore only 2 stars!!!
(Original)
Wir waren mit 7 Personen dort...der Tisch war nicht reserviert,,, obwohl telefonisch angemeldet.
Die Bedienung war sehr schlecht gelaunt, aber das kann ja jedem mal passieren.
Das Essen war ,, ich sage mal,,ok...
Das Schweinefilet war ein Endstück und trocken.
Nicht weit entfernt gibt es Lokal,,,welches deutlich besser ist auch von den Portionen.
Das Saganaki ist dort doppelt so gross.
Was mich sehr gestört hat, war dass man zum zahlen an die Kasse gehen musste,,, am Tresen,,,was ich sehr unpersönlich finde.
Demzufolge fiel auch das Trinkgeld aus.
Schön wäre zum Abschluss ein Ouzo gewesen, den man woanders auch bekommt,,
Als die Dame es mitbekam,dass es die woanders gäbe...wurde man angeschnörzt,,,ja wenn sie einen wollen,,,dann sagen sie es doch!!!!
Ich habe dies in meinem Bekanntenkreis erzählt und bekam die Rückmeldung, dass man dort auch nicht mehr hingeht und ich kann dem nur zustimmen
Leider keine Kunden gewonnen und welche verloren...
Darum nur 2 Sterne!!!