2 Michael Richter - 2 months ago
(Translated by Google) On arrival everything went perfectly. The car had a good parking space in the hall. The transfer to the ship went smoothly. It was completely different when we left on August 12th. The provider was completely overwhelmed by the number of people who now had to be taken from the ship to their car (approx. 30 people). With only two minibuses and a commute time of 30 minutes, it's no wonder. Instead of the maximum 20 minutes waiting time promised on the homepage, we had to wait 45 minutes. And then we had to organize ourselves in such a way that one person was always brought to the car (without luggage!), because otherwise the waiting time would have been much longer. So we went to the hall with several parties to at least get our cars and then drive to the pier ourselves. Catastrophe! And that for €130 for a week. I can say for myself, NEVER AGAIN with Parkservice Kiel-Nord
(Original)
Bei der Anreise lief alles einwandfrei. Das Auto hatte einen guten Stellplatz in der Halle. Der Transfer zum Schiff lief einwandfrei. Ganz anders dann bei der Abreise am 12.08.. Der Anbieter war völlig überfordert mit der Anzahl derjenigen, die nun vom Schiff zu Ihrem Auto gebracht werden mussten (ca. 30 Personen). Bei nur zwei Kleinbussen bei einer Pendeldauer von 30 Minuten auch kein Wunder. Statt der auf der Homepage versprochenen Wartezeit von maximal 20 Minuten haben wir 45 Minuten warten müssen. Und dann mussten wir uns so organisieren, dass immer eine Person zum Auto gebracht wurde (ohne Gepäck!), weil sonst die Wartezeit noch wesentlich länger gewesen wäre. So sind wir mit mehreren Parteien zur Halle, um wenigstens unsere Autos zu holen und dann selber zur Anlegestelle zu fahren. Katastrophe! Und das für 130,- € für eine Woche. Ich kann für mich sagen, NIE WIEDER mit Parkservice Kiel-Nord