1 Stephan N. - 4 months ago
(Translated by Google) I ordered something for delivery at 2:20pm. After one (!) hour of patient waiting, I asked. They said it was so busy, but my order was already on its way (less than 10 minutes by bike). At 3:50 p.m. the delivery came, which I did not accept because I had eaten something else in the meantime.
The owner refuses to credit the payment.
Conclusion: a lousy service and an owner who wants to earn his money with bad service.
(Original)
Ich habe um14:20 h etwas zur Lieferung bestellt. Nach einer (!) Stunde geduldigen Wartens, habe ich nachgefragt. Man sagte es wäre so viel zu tun, aber meine Bestellung wäre schon unterwegs (mit dem Fahrrad keine 10 Minuten entfernt). Um 15:50h kam dann die Lieferung, die ich nicht angenommen habe, da ich inzwischen etwas anderes gegessen habe.
Der Eigentümer weigert sich die Zahlung gutzuschreiben.
Fazit: ein mieser Service und ein Inhaber, der sein Geld mit schlechtem Service verdienen will.