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André Schmidt -
a year ago
(Translated by Google) Bad, worse, car by side .. that best describes our stay.
We planned a relaxing weekend in a luxury apartment on the occasion of our anniversary, we got a dirty, smelly and partly broken room.
You have to say that on the day of arrival I was told the lie that there was a burst pipe in our room 30 minutes ago, then the interesting truth on site: this pipe burst has already existed for 10 DAYS. 10 DAYS that I could have been contacted
10 DAYS in which we could have found a solution.
How can you find a hotel room at 12 noon for the current day and the following weekend ?!
After our complaint with video evidence, we came into the next hole.
With a lot of luck, the door finally opened after 5-10 minutes.
The bathroom was filthy and the bed was absolutely uncomfortable.
We should get compensation for the next night in the form of another hotel room, which is supposed to accommodate the luxury apartment that was actually booked, but unfortunately also completely failed there.
We didn't get a room and left early.
At first the staff tried very hard and was solution-oriented, but in the end nothing came of it.
We will never book anything with car by side again and we will also very much refrain from it.
Especially with regard to hygiene and Corona .. if we should fall ill now we know why.
Car by Side !? You really failed!
(Original)
Schlecht, schlechter, car by side.. das beschreibt unseren Aufenthalt am besten.
Geplant war ein entspanntes Wochenende in einem Luxus Appartement anlässlich unseres Jahrestages, bekommen haben wir ein dreckiges, stinkendes und teils kaputtes Zimmer.
Man muss dazu sagen, dass ich am Anreisetag die Lüge aufgetischt bekommen habe, es wäre vor 30 min ein Rohrbruch in unserem Zimmer entstanden, vor Ort dann die interessante Wahrheit: 10 TAGE besteht dieser Rohrbruch schon. 10 TAGE an denen man mich hätte kontaktieren können,
10 TAGE in welchen wir eine Lösung hätten finden können.
Wie soll man um 12 Uhr für den aktuellen Tag und das darauf folgende Wochenende noch ein Hotelzimmer finden?!
Nach unserer Reklamation mit Videobeweis kamen wir in das nächste Loch.
Mit viel Glück ging nach 5-10 min endlich die Tür auf.
Das Badezimmer war verdreckt und das Bett absolut ungemütlich.
Wir sollten für die nächste Nacht eine Entschädigung im Form eines anderen Hotelzimmers bekommen, einem was dem eigentlich gebuchten Luxus Appartement entgegen kommen soll, leider auch da vollkommen versagt.
Ein Zimmer haben wir nicht bekommen und sind vorzeitig abgereist.
Das Personal war erst sehr bemüht und Lösungsorientiert, schlussendlich kam aber nichts dabei raus.
Nie wieder werden wir etwas bei car by side buchen und Raten auch sehr davon ab.
Vorallem in Bezug auf Hygiene und Corona.. sollten wir jetzt erkranken wissen wir jedenfalls warum.
Car by Side!? Ihr habt richtig Versagt!