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Benjamin Buchalowski -
a month ago
(Translated by Google) I had my teeth cleaned there 2 weeks ago, unfortunately not with the same person as usual, I was told they are no longer employed. Bill 20 euros higher than last time and even more expensive than my first treatment there. Justifications in the bill were so unbelievable, words like difficult and extreme were constantly used, which made you feel really cheated, especially since I always go there every 6 months. In addition, above-average expenditure of time was written in, I didn't know that 37 minutes is an above-average expenditure of time. Apparently I paid for the ten minutes waiting time before the treatment and the 20 minutes waiting time (honestly) after the teeth cleaning, waiting for the dentist to check up. I called there and wanted to speak to the lady who treated me. She is only supposed to be there on Mondays and the lady on the phone said she would leave her a note and she would call me back next Monday. I'm still waiting...
(Original)
Habe vor 2 Wochen eine Zahnreinigung dort machen lassen, leider nicht bei der selben Person wie sonst, die ist da nicht mehr angestellt wurde mir gesagt. Rechnung 20 Euro höher als letztes Mal und sogar teurer als meine erste Behandlung dort. Begründungen in der Rechnung waren sowas von unglaubwürdig, ständig wurden Worte wie erschwert und extrem verwendet, das man sich schon echt betrogen fühlt, zumal ich immer alle 6 Monate hingehe. Außerdem wurde überdurchschnittlicher Zeitaufwand reingeschrieben, ich wusste nicht das 37 Minuten ein überdurchschnittlicher Zeitaufwand sind. Anscheinend habe ich die zehn Minuten Wartezeit vor der Behandlung und die 20 Minuten Wartezeit (ungelogen) nach der Zahnreinigung, das warten zur Kontrolle auf die Zahnärztin mitbezahlt. Ich habe dort angerufen und wollte mit der Dame sprechen die mich behandelt hat. Sie soll wohl nur Montags da sein und die Dame am Telefon meinte, sie hinterlässt ihr eine Notiz und sie wird mich den nächsten Montag zurück rufen. Ich warte immernoch...