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K B -
2 months ago
(Translated by Google) The shopping experience is very dependent on the staff.
I'm happy that the two nice ladies from Beki-Bosselmann are in this branch from time to time.
If the very unfriendly, nagging lady who was in the shop today is in there in the future, I'd rather go one bakery further.
It's a shame, the products are delicious, but too expensive for the fact that I leave in a bad mood!!!!
Unfortunately, the two nice saleswomen are no longer in this branch.
Had a very nice phone call with an employee about the unfriendly saleswoman, but unfortunately the promised feedback did not come.
So..... definitely done!!!
(Original)
Das Einkaufserlebnis ist sehr abhängig vom Personal.
Freue mich das die beiden netten Damen vom Beki-Bosselmann jetzt ab und zu in dieser Filiale sind.
Sollte die sehr unfreundliche , keifende Dame, die heute im Verkauf war, in Zukunft drin stehen, werde ich lieber einen Bäcker weiter gehen.
Schade, Produkte sind lecker, aber dafür, das ich mit schlechter Laune rausgehe, doch zu teuer!!!!
Leider sind die zwei netten Verkäuferinnen nicht mehr in dieser Filiale.
Hatte mit einer Mitarbeiterin ein sehr nettes Telefonat über die unfreundliche Verkäuferin, die dabei versprochene Rückmeldung kam dann aber leider nicht.
Also.....definitiv erledigt!!!