5 Diwa - 8 months ago
Super Good!
5 Diwa - 8 months ago
Super Good!
4 Rafet Sabanci - 2 years ago
Ok
5 Familie Bär - 6 months ago
(Translated by Google) What a super nice service.
I've honestly never been to the store before, but I'm pleasantly surprised and will definitely be back. We looked for colorful tshirts and found them. But as I said, the service deserves special mention. Top advice without being intrusive and having the feeling that something has to be sold. Always like that.
(Original)
Was für ein super netter Service.
Ich war ehrlich gesagt noch nie vorher in dem Laden, bin aber positiv überrascht und komme auf jeden Fall wieder. Wir haben farbenfrohe Tshirts gesucht und gefunden. Hervorzuheben war aber wie gesagt der Service. Eine top Beratung ohne aufdringlich zu sein und das Gefühl zu haben, dass was verkauft werden muss. Gerne immer so.
1 AnRe Do - 11 months ago
(Translated by Google) 2 sellers in the store. 2 customers in the shop.
Customer 1 wants to pay. Salesperson 1 collects from customer 1 and is so incredibly slow, sluggish and lazy that customer 2 is frustrated and hangs things back.
Meanwhile, salesman 2 strolls through the shop with a casual smile and doesn't feel compelled to help or even to open a second cash register (it's going to be the end of the day soon!).
Such a lousy service. Absolutely not to be recommended!
(Original)
2 Verkäufer im Laden. 2 Kundinnen im Laden.
Kundin 1 möchten zahlen. Verkäufer 1 kassiert bei Kundin 1 und ist so unglaublich langsam, träge und maulfaul, dass Kundin 2 frustriert die Sachen zurückhängt.
Verkäufer 2 schlendert derweil lässig lächelnd durch den Laden und sieht sich nicht genötigt zu helfen oder gar eine 2. Kasse zu öffnen (ist ja bald Feierabend!).
So ein mieser Service. Absolut nicht zu empfehlen!
1 Friedel Kpunkt - 9 months ago
(Translated by Google) I had bought a winter coat. When paying, I was asked if I would like the receipt online.
I tried it and the receipt never arrived. Mail address was matched.
Then I called the store 2 weeks later because I wanted to return the coat.
That was on November 30th.
I had already taken off the label because I always do that when I unpack my things.
The guy on the phone said I can still bring the coat back. (Despite the fact that the label is off and the receipt never arrived.)
That was really nice.
I then went back to the Elbe to exchange my coat.
There I was assumed to have worn the coat outside (which is not the case).
He didn't take the coat back, was extremely rude and didn't even say goodbye.
I then wrote an email to the service, to which there was no answer.
Until today it has not been taken care of.
An absolute cheek.
I will never enter the store again.
(Original)
Ich hatte einen Wintermantel gekauft. Bei der Bezahlung wurde ich gefragt, ob ich den Beleg online haben möchte.
Habe ich ausprobiert und Beleg ist nie angekommen. Mailadresse war abgeglichen.
Habe dann 2 Wochen später im Laden angerufen, weil ich den Mantel zurückgeben wollte.
Das war am 30.11.
Ich hatte das Etikett bereits abgemacht, weil ich das immer tue, wenn ich meine Sachen auspacke.
Der Typ sagte am Telefon, ich kann den Mantel trotzdem zurückbringen. (Trotz dass das Etikett ab ist und der Beleg nie angekommen ist.)
Das war ja schon mal sehr nett.
Ich bin dann wieder Ins Elbe gefahren, um den Mantel umzutauschen.
Dort wurde mir unterstellt, ich hätte den Mantel draussen getragen (was nicht so ist).
Er hat den Mantel nicht zurückgenommen, war extrem unfreundlich und hat nicht mal Tschüss gesagt.
Ich habe dann eine Email an den Service geschrieben, worauf es keine Antwort kam.
Bis heute wurde sich nicht drum gekümmert.
Eine absolute Frechheit.
Ich werde den Laden nie wieder betreten.
2 Verena Schulz - 10 months ago
(Translated by Google) I'm kind of irritated, three salespeople, no hello, no nothing. Stand at the cash register and chat. Nobody should roll out a red carpet for me, but feeling unwelcome as a customer is also not possible. I don't know that in the other branches
(Original)
Bin irgendwie irritiert, drei Verkäufer, kein Hallo kein nix. Stehen an der Kasse und quatschen. Mir soll niemand einen roten Teppich ausrollen, aber sich als Kunde nicht willkommen fühlen geht auch nicht. Kenn ich in den anderen Filialen so nicht
5 Torben Lew Krackow - 10 months ago
(Translated by Google) I like superdry.
What to say
Is a stop a brand store ????
Everything works. Nice people, good clothes, nice atmosphere
(Original)
Ich mag Superdry.
Was soll man sagen?
Ist ein halt ein Brand-Store ????
Läuft alles. Nette Leute, gute Klamotten, schönes Ambiente
Pommes Freunde Hamburg Elbe-Einkaufszentrum
Osdorfer Landstraße 131 - 135, 22609 Hamburg, Germany
GANT Store
Osdorfer Landstraße 131, 22609 Hamburg, Germany
SATURN Hamburg Elbe Shopping Center
Julius-Brecht-Straße 12, 22609 Hamburg, Germany
Sushi Factory im Elbe Einkaufszentrum
Julius-Brecht-Straße, 22609 Hamburg, Germany
PANDORA
Osdorfer Landstraße 131, 22609 Hamburg, Germany
Elbe Einkaufszentrum
Elbe-Einkaufszentrum, Osdorfer Landstraße 131-135, 22609 Hamburg, Germany
Segafredo
Osdorfer Landstraße 131, 22609 Hamburg, Germany
NORDSEE
Elbe-Einkaufszentrum, Osdorfer Landstraße 133-135, 22609 Hamburg, Germany
Domino's
Julius-Brecht-Straße 4-6, 22609 Hamburg, Germany
Spielplatz
22549 Hamburg, Germany