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Ursula Peters -
a month ago
(Translated by Google) I am totally dissatisfied with the STA travel agency in the long row and the service there!
Counseling appointments were canceled several times by telephone; Tickets (which I ordered at the beginning of June 2022) were not there 2.5 months later, and I have been waiting for a binding invoice for 2.5 months. The 'advising' colleague answered me succinctly that it was due to software problems and that my booking was not a priority anyway.
I will definitely not recommend the travel agency and can only give an extremely poor rating for the service.
(Original)
Mit dem STA-Reisebüro in der Lange Reihe und dem dortigen Service bin ich total unzufrieden!
Mehrfach wurden Beratungstermine per Telefon abgesagt; Tickets (die ich Anfang Juni 2022 in Auftrag gegeben habe) waren 2,5 Monate später noch nicht da, und auch auf eine verbindliche Rechnung warte seit 2,5 Monaten. Die ,beratende’ Kollegin hat mir lapidär geantwortet, es läge an Softwareproblemen, und meine Buchung sei sowieso keine Priorität.
Ich werde das Reisebüro auf gar keinen Fall weiterempfehlen und kann nur eine äußerst schlechte Bewertung für den Service abgeben.