PANDORA

Möllner Landstraße 3, 22111 Hamburg, Germany
Jewelry store
User Reviews

4 Nour Tharwat - 4 years ago

Nice collection

5 yoyo 1968 - 3 years ago

Top

1 Marie Ahlers - 2 months ago

(Translated by Google) At 6pm put up a sign saying, "We'll take a 30-minute break and we'll be right back for you," but after 1.5 hours, still no one was back. Why don't you just close the shop and write we'll be back for you tomorrow, instead of letting many customers who came especially for that in front of the shop believe someone else would come.

(Original)
Um 18 Uhr ein Schild aufhängen mit: „Wir machen 30 Minuten Pause und sind gleich wieder für Sie da“, aber nach 1,5 Stunden war immernoch niemand zurück. Wieso schließt man den Laden nicht einfach und schreibt wir sind morgen wieder für sie da, statt viele Kunden die extra nur dafür gekommen sind vor dem Laden im Glauben zu lassen es käme noch jemand.

1 Kornelia Tullius - 5 months ago

(Translated by Google) I left really disappointed. Two saleswomen and 3 customers who were a family. I was in the shop in 10 minutes. I wasn't even spoken to. OK. Other jewelers also have jewelry. Too bad.

(Original)
Ich bin echt enttäuscht gegangen. Zwei Verkäuferinnen und 3 Kunden die eine Familie waren. Ich war geschlagene 10 Minuten im Geschäft. Ich wurde nicht einmal angesprochen. Okay. Andere Juweliere haben auch Schmuck. Schade.

5 Stephan M - 4 months ago

(Translated by Google) Very friendly staff, good service, take their time for you, what more could you ask for.

(Original)
Sehr freundliches Personal, guter Service, nehmen sich Zeit für einen, was will man mehr.

1 Ivonne N. - 9 months ago

(Translated by Google) I am a little surprised by the many positive reviews about the shop. I was probably just unlucky because there was a lot of exchange stress there after Christmas. There were probably various customers in front of me, all of whom were very unfriendly and so the staff may have left it out on us. I was there with my girlfriend's 2 small children and really tried to let my friendly manner and good mood pass to the saleswoman. Unfortunately I didn't succeed. Too bad. I didn't say anything because I didn't want to spoil the little girls' first shopping experience for their first Pandora jewelry. How I found out afterwards from the girls (11 and 12 years old) that I didn't have to say anything. You felt that way yourself. It shouldn't really happen that even children are frustrated after their shopping experience. But that was really very frustrating because everything just went wrong from A to Z and I, as a customer, had the feeling that I wasn't welcome, ... somehow disturbing. Too bad. How come? Are employees not being treated well by management? Otherwise I cannot explain the frustration to myself. Zero service and no explanation of anything :-( It's a shame.

(Original)
Ich bin ein wenig überrascht von den vielen positiven Bewertungen über den Shop. Wahrscheinlich hatte ich einfach nur Pech, weil nach dem Weihnachtsfest dort viel Umtauschstress angefallen ist. Wahrscheinlich waren vor mir diverse Kunden, die alle sehr unfreundlich waren und so hat das Personal es evtl. nun eben an uns ausgelassen. Ich war mit 2 kleinen Kindern meiner Freundin dort und habe wirklich versucht, meine freundliche Art und meine gute Laune auf die Verkäuferin übergehen zu lassen. Ist mir leider nicht gelungen. Schade. Ich habe nichts gesagt, weil ich den Kleinen Mädchen das erste Einkaufserlebnis zum ersten Pandora-Schmuck nicht verderben wollte. Wie ich danach von den Mädels erfahren (11 und 12 Jahre), dass ich gar nichts sagen musste. Sie haben es selbst so empfunden. Dass selbst Kinder nach ihrem Einkaufserlebnis frustriert sind, sollte eigentlich nicht passieren. Aber das war wirklich sehr frustrierend, weil von A bis Z einfach alles schief gelaufen ist und ich als Kunde das Gefühl hatte, nicht willkommen zu sein,... irgendwie zu stören. Schade. Wie kommt das nur? Werden die Mitarbeiter von der Geschäftsführung nicht gut behandelt? Ich kann mir sonst den Frust nicht erklären. Null Service und keinerlei Erläuterungen zu irgendwas :-( Schade.

5 Gerhard “Iceman” Wegener - a year ago

(Translated by Google) Very good staff who know how to deal with customers! The displays are presented very tastefully and excellently! Great service, always taking your time! It couldn't be better!

(Original)
Sehr gutes Personal, das weiss wie man mit Kunden umgeht! Die Auslagen sehr geschmackvoll und exzellent in Szene gesetzt! Tolle Bedienung, immer Zeit nehmend! Besser geht's nicht!

Map Location
Nearby Places

Billstedt Center
Möllner Landstraße 3, 22111 Hamburg, Germany

Primark
Billstedt-Center, Möllner Landstraße 1, 22111 Hamburg, Germany

Çiğköftem
Möllner Landstraße 13, 22111 Hamburg, Germany

Hunkemöller
Möllner Landstraße 3 Billstedt-Center, 22111 Hamburg, Germany

studioline Fotostudio Hamburg Billstedt Center
Möllner Landstraße 3, 22111 Hamburg, Germany

Schweinske Billstedt
Möllner Landstraße 2, 22111 Hamburg, Germany

Yves Rocher
Möllner Landstraße 3, 22111 Hamburg, Germany

sportspaß e.V. - Sportcenter Billstedt (BILL)
Möllner Landstraße 8, 22111 Hamburg, Germany

JD Sports
Billstedt-Center, Möllner Landstraße 3, 22111 Hamburg, Germany

Köz á la Turca
Billstedter Hauptstraße 53, 22111 Hamburg, Germany