5 Mitra Yousefi - 2 years ago
Their concept is modern and environmentally conscious. Their products are fresh, from the region and bio. Their customer service is also very personal and caring. Great experience!
5 Mitra Yousefi - 2 years ago
Their concept is modern and environmentally conscious. Their products are fresh, from the region and bio. Their customer service is also very personal and caring. Great experience!
5 Naya Noomi - a year ago
(Translated by Google) My oven-baked vegetables have never been so colorful and delicious, and my fruit salad has never been so juicy. The quality here blows me away every time. You won't find anything like that at the Edeka around the corner. The rest of the range also leaves nothing to be desired. I only buy cheese and meat here now. Absolute recommendation!
(Original)
Mein Ofengemüse war noch nie so bunt und lecker, mein Obstsalat noch nie so saftig. Die Qualität hier haut mich jedes Mal vom Neuen um. Sowas findet man nicht beim Edeka um die Ecke. Auch das übrige Sortiment lässt bei mir keine Wünsche offen. Selbst Käse und Fleisch kaufe ich nur noch hier. Absolute Empfehlung!
5 Lenny Bindzus - 11 months ago
(Translated by Google) The food is super fresh, super delicious and you can always find new great things. The staff are super friendly. I have been more than satisfied for years! Thank you!
(Original)
Die Lebensmittel sind super frisch, super lecker und man findet immer wieder neue tolle Sachen. Die Mitarbeiter sind super freundlich. Ich bin seit Jahren mehr als zufrieden! Danke!
1 Janina Schürmann - 3 years ago
(Translated by Google) First impression really great, delivery works perfectly, fruit and vegetables are very tasty. Unfortunately, bad customer service/administration, you give your consent to the direct debit procedure and then 8 euros more are deducted. When asked, the answer was that there was supposed to be a deposit fee and that it should be paid back after it was returned. Despite repeated requests and the last delivery at the end of November 2018, I still have neither a response nor my money back.
(Original)
Erster Eindruck echt klasse, Lieferung klappt einwandfrei, Obst und Gemüse sehr lecker. Leider schlechter Kundenservice/Verwaltung, man gibt Einwilligung zum Lastschriftverfahren und dann werden mal eben 8 Euro mehr abgezogen. Auf Nachfrage bekam man die Antwort, dass es angeblich eine Pfandgebühr sein soll und nach Rückgabe zurückgezahlt werden soll. Trotz mehrfacher Nachfrage und letzte Lieferung Ende November 2018 habe ich bis heute weder eine Rückmeldung noch mein Geld wieder.
2 Jamar - a year ago
(Translated by Google) Unfortunately, I have had bad experiences with the HH organic box. The products were fresh and of good quality, and the communication itself was friendly (hence two stars)
BUT: So much has gone wrong! Invoices were wrong (e.g. the deposit was not calculated correctly), products were exchanged without prior agreement, agreements to collect a key were not kept. Later, when the key was finally handed over, it was difficult to get it back ... And after the termination I had to ask several times to delete my data from the system. I still got emails and even an invoice. These are just a few examples of why I quit.
It's a shame, but there are enough other providers who also deliver fresh :)
(Original)
Leider habe ich mit der Biokiste HH schlechte Erfahrungen gemacht. Die Produkte waren zwar frisch und von guter Qualität, auch war die Kommunikation an sich freundlich (daher zwei Sterne)
ABER: So viel ist schief gegangen! Rechnungen waren falsch (zB wurde Pfand nicht korrekt berechnet), Produkte wurden vertauscht ohne Absprache, Absprachen zur Abholung eines Schlüssels wurden nicht eingehalten. Auch war es später, als der Schlüssel endlich übergeben war, schwierig, ihn wieder zu bekommen... Und nach der Kündigung habe ich mehrmals bitten müssen, meine Daten aus dem System zu löschen. Ich bekam dennoch weiterhin Emails und sogar eine Rechnung. Das sind nur ein paar Beispiele, warum ich gekündigt habe.
Schade, aber es gibt ja genug andere Anbieter, die ebenfalls frisch liefern :)
5 Korinnah Boss - a year ago
(Translated by Google) We had been looking for a good and practical alternative to the (organic) supermarket for a long time. The Biokiste Hamburg convinced us not only with their regional products in absolute organic quality and their sense for the environment and sustainability, but also with their friendliness and competence. In his
Choosing your own rhythm and according to your needs is very important to us and possible here without any problems. It is also great that you can just take a break when you are on vacation or have no need for a while.
(Original)
Wir waren schon lange auf der suche nach einer guten und praktischen Alternative zum (Bio-) Supermarkt. Die Biokiste Hamburg hat uns nicht nur mit ihren regionalen Produkten in absoluter bio-Qualität und ihrem Sinn für Umwelt und Nachhaltigkeit überzeugt, sondern auch mit ihrer Freundlichkeit und Kompetenz. In seinem
eigenen Rhythmus und nach bedarf zu wählen ist uns ja total wichtig und hier problemlos möglich. Toll ist auch, dass man einfach mal Pause machen kann, wenn man ihm Urlaub ist oder eine zeitlang keinen Bedarf hat.
1 Carmen Fernandez - a year ago
(Translated by Google) Caution! It is also charged for goods that were not delivered at all ("not available at short notice and quite surprisingly" "unfortunately, unfortunately calculated by mistake"). Deposit for the delivery boxes is exorbitantly high and a settlement credit is only given with the 3rd delivery. A good 2 months after the termination of the contract, the credit from the deposit of the last delivery has still not been transferred.
--- Update: 2 weeks after this warning, my deposit money was transferred, but "unfortunately, unfortunately by mistake" to someone else...
-- Update 2: The Biokiste confirms in a public response to this warning that no money has been transferred so far (a good 10 weeks after termination). It is not announced by email or publicly that it is even planned. Still no receipt of payment on my account.
(Original)
Vorsicht! Es wird auch für Ware berechnet, die gar nicht geliefert wurde ("kurzfristig und ganz überraschend nicht verfügbar" "leider, leider aus Versehen berechnet"). Pfand für die Lieferkisten ist exorbitant hoch und eine Verrechnungs-Gutschrift erfolgt erst mit der 3. Lieferung. Gut 2 Monate nach der Vertragskündigung ist die Gutschrift aus Pfand der letzten Lieferung immer noch nicht überwiesen.
--- Update: 2 Wochen nach dieser Warnung sei mein Pfandgeld überwiesen worden, aber "leider, leider aus Versehen" an jemand anderen...
-- Update 2: Die Biokiste bestätigt in einer öffentlichen Antwort auf diese Warnung, dass bisher kein Geld überwiesen wurde (gut 10 Wochen nach Kündigung). Es wird weder per Email noch öffentlich angekündigt, das überhaupt vorzuhaben. Weiterhin kein Zahlungseingang auf meinem Konto.
Fressnapf Hamburg-Stellingen
Kieler Str. 565-573, 22525 Hamburg, Germany
DAS FUTTERHAUS Hamburg-Stellinger Höfe
Kieler Str. 565-573, 22525 Hamburg, Germany
Soccer in Hamburg GmbH
Kieler Str. 565, 22525 Hamburg, Germany
ON STAGE Training Center - Eidelstedt
Kieler Str. 565, 22525 Hamburg, Germany
sylc. Apartmenthotel
Kronsaalsweg 88, 22525 Hamburg, Germany
Winner'sPLAY Sportsbar
Kieler Str. 561, 22525 Hamburg, Germany
Ewa-s Küche
Jacobsenweg 2, 22525 Hamburg, Germany
Zimmervermietung Hoffmann
Kronsaalsweg 90, 22525 Hamburg, Germany
Schwarzlichtviertel
Kieler Str. 571, 22525 Hamburg, Germany
Subway
Kieler Str. 561, 22525 Hamburg, Germany