1
Franz Schmid -
a month ago
(Translated by Google) A single disaster on the occasion of a birthday party with over 30 people. We had ordered a la card on September 4th, 2022 and it took more than 2 hours for the food to arrive. It came pike-perch instead of salmon and all the schnitzel with fries went back because they were "rancid". (We had 2 cooks with us at the family celebration) First of all, it was naturally expected that the returned food should also be paid for, since everything was said to have already been entered into the cash register. After heated discussions, we didn't have to pay for them after all. The service was also absolutely unprofessional! If you wanted, you got a schnapps on the house. Unfortunately, the entire mood was very clouded by the entire situation and for everyone involved there will be no second time, at least with this tenant!
With regard to Andreas Göppel's recession, I have to, and 30 people would testify to that, complained very intensively and with heated discussions!!!
(Original)
Eine einzige Katastrophe anlässlich einer Geburtstagsfeier mit über 30 Personen. Wir hatten am 04.09.22 a la Card bestellt und bis das Essen kam vergingen über 2 Stunden. Es kam Zander anstatt Lachs und sämtliche Schnitzel mit Pommes gingen zurück, da diese "ranzig" waren. (Wir hatten 2 Köche bei der Familienfeier dabei) Zunächst wurde ganz selbstverständlich erwartet, daß die zurück gegebenen Essen auch bezahlt werden sollten, da angeblich alles bereits in die Kasse eingegeben wurde. Nach heftigen Diskussionen mussten wir diese dann doch nicht bezahlen. Auch der Service war absolut unprofessionell! Wer wollte, hat auf Kosten des Hauses einen Schnaps bekommen. Leider wurde die gesamte Stimmung durch die gesamte Situation sehr getrübt und für alle Beteiligten wird es zumindest bei diesem Pächter kein zweites Mal mehr geben!
Bezüglich der Rezession von Andreas Göppel muss ich und das würden 30 Leute bezeugen, sehr intensiv und mit heftigen Diskussionen reklamiert!!!