1 Thomas Kästner - 2 months ago
(Translated by Google) Wanted to charge in the parking garage (Comfortcharge is the provider), could not find the charging station. Then I wanted to leave after about 5 minutes, but it wasn't possible because I had to pay. So far so good.
I used a button on the barrier to ask if I could drive out because I was looking for a charging station and couldn't find it. Was denied - 2 € for nothing.
I then asked again where this was - answer: There was none. However, that is not true... e.g. Number 237.
Conclusion: narrow, unfriendly, false statement. Stay away if possible!!
(Original)
Wollte im Parkhaus Laden (Comfortcharge ist der Anbieter), konnte die Ladestation nicht finden. Daraufhin wollte ich nach ca. 5 min ausfahren, war nicht möglich da ich bezahlen musste. Soweit so gut.
Ich habe via Knopf an der Schranke nachgefragt, ob ich ausfahren darf da ich eine Ladestation gesucht und nicht gefunden habe. Wurde verneint - 2€ für nichts.
Ich habe dann noch einmal gefragt wo diese sei - Antwort: Es sei keine vorhanden. Das stimmt so jedoch nicht…bspw. Nummer 237.
Fazit: Eng, unfreundlich, Falschaussage. Finger weg, falls möglich!!