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Peer Rieger -
2 years ago
(Translated by Google) Ordered a bike in June and gave an MTB for inspection in July.
The order was lost, then the order was placed again. Delivery announced for the end of August, but the business has not contacted us until today (14.09.).
After the inspection of the MTB there was no air in the damper, it was only rectified when I was advised.
In fact, the service is nice and hard-working, so a star is ok. However, since the performance itself was disappointing in my case, I will not go there again.
(Original)
Im Juni ein Fahrrad bestellt und im Juli ein MTB zur Inspektion gegeben.
Die Bestellung ging verloren, daraufhin erneut Bestellung. Lieferung für Ende August angekündigt, das Geschäft hat sich jedoch bis heute (14.09.) nicht gemeldet.
Nach der Inspektion des MTB war keine Luft im Dämpfer, wurde erst auf Hinweis durch mich behoben.
Tatsächlich ist der Service nett und bemüht, daher ist ein Stern ok. Da die Leistung an sich aber in meinem Fall enttäuschend war, werde ich nicht mehr dorthin gehen.