5 Ronny Grosch - 5 months ago
(Translated by Google) I don't understand the bad reviews at all. I have been a customer of the Germania pharmacy for a few months because of the tablets and infusions for my chemotherapy and immunotherapy. dr Heinisch and the entire team are always very friendly and explain when something is unclear. Having worked in customer service myself for many years, I know that some customers are very angry and treat the staff tactlessly. Perhaps, as a customer, you should also let certain rules of conduct, such as a little smile or a please and thank you, become routine.
(Original)
Ich kann die schlechten Rezensionen überhaupt nicht verstehen. Ich bin seit einigen Monaten Kunde in der Germania Apotheke wegen der Tabletten und Infusionen meiner Chemo- und Immuntherapie. Dr. Heinisch und das gesamte Team sind immer sehr freundlich und erklären, wenn mal etwas unklar ist. Da ich selbst viele Jahre in der Kundenberatung gearbeitet habe weiß ich dass manche Kunden sehr ungehalten sind und das Personal taktlos behandeln. Vielleicht sollte man sich als Kunde auch mal bestimmte Verhaltensregeln, wie ein kleines Lächeln oder ein Bitte und Danke, zur Routine werden lassen.