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Anaconda die Zweite -
5 months ago
(Translated by Google) It's really difficult to leave an objective review. On the one hand, I have been treated by apparently competent and really friendly doctors, on the other hand, they change every year. So you don't have a family doctor, but a house practice. At the registration you have to state loudly and clearly, so that everyone else in the corridor can hear it, which is why you are visiting the practice. And when my husband went to the doctor and wanted to make an appointment for me, he was supposed to show my insurance card. Of course he didn't have it with him and so he came back home without an appointment. My check-ups have been carried out, but an evaluation has not yet been carried out. That only happens when nobody feels responsible for the patients. It's a shame that you're just a number whose card counts for billing.
(Original)
Es ist wirklich schwierig, eine objektive Bewertung zu hinterlassen. Einerseits wurde ich bisher von scheinbar kompetenten und wirklich freundlichen Ärzten behandelt, andererseits wechseln diese gefühlt jährlich. Einen Hausarzt hat man also nicht, sondern eine Hauspraxis. An der Anmeldung muss man laut und deutlich, für alle anderen auf dem Flur gut hörbar vortragen, weswegen man die Praxis aufsucht. Und als mein Mann beim Arzt war und für mich einen Termin vereinbaren wollte, sollte er meine Versicherungskarte vorlegen. Die hatte er natürlich nicht dabei und er kam deshalb ohne Termin zurück nach Hause. Meine Vorsorgeuntersuchungen wurden durchgeführt, aber eine Auswertung ist bis jetzt noch nicht erfolgt. Das passiert doch nur, wenn sich niemand für die Patienten verantwortlich fühlt. Es ist schade, dass man nur noch eine Nummer ist, deren Karte für die Abrechnung ausschlaggebend ist.